آفتاب
/مشارکت گسترده؛ راز اقتدار ملی/

محجوب: مردم به لیست انتخاباتی اصلاح طلبان اعتماد کنند

محجوب: مردم به لیست انتخاباتی اصلاح طلبان اعتماد کنند

یک نماینده اصلاح طلب مجلس ترکیب فهرست انتخاباتی اصلاح طلبان را قابل دفاع توصیف کرد و خواستار اعتماد مردم به این لیست شد.

علیرضا محجوب در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا، اظهار کرد: من امیدوارم مردم با توجه به تحقیق عمیق راجع به تک تک افراد رای خود را در انتخابات پیش رو به صندوق بریزند زیرا افرادی درلیست اصلاح طلبان هستند که شاید کمتر نامشان شنیده شده باشد و نیازمند معرفی دقیق و همه جانبه هستند.

وی افزود: به نظر می‌رسد ترکیب فهرست انتخاباتی اصلاح طلبان در صورت رای آوردن ترکیب قابل دفاعی است. ماهمچنین در فهرست مقابل هم کسانی را می‌بینیم که شناخته شده نیستند البته اصولگرایان محدودیت اصلاح طلبان را ندارند و طبیعی است که لیست پرآوازه‌تری را تنظیم کردند اما این امر دلیلی برای رای آوری نیست و ممکن است اقبال عمومی به نحو دیگری باشد.

دبیر کل خانه کارگر با اشاره به غیر قابل پیش بینی بودن فضای انتخابات اظهار کرد:‌ آقای عارف دچار جزمیت حزبی نیست در حالی که طرف مقابل ما دچار جزمیت حزبی شده است. ما در لیست اصلاح طلبان شاهد حضور آقای جلالی هستیم. ایشان از مدافعین اصلی برجام و کسانی بود که به این موفقیت کمک کرد و شاید حضورش در لیست اصلاح طلبان هم به همین دلیل باشد زیرا رسم مردانگی و احترام به کسانی که برای یک موضوع به نفع کشور تلاش کرده اند همین است.

محجوب خواستار اعتماد مردم به فهرست انتخاباتی اصلاح طلبان شد و افزود: طبیعا پایگاههای مجازی در روزهای پیش روی انتخابات اطلاعات کاملی درباره‌ی کاندیداهای اصلاح طلب ارائه می‌کنند که شناخت مردم از آنها را بیشتر می‌کند و امکان رای آوری آنها را افزایش می‌دهد. ممکن است نظر جامعه تا زمان انتخابات بر همین اساس تغییر کند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پایان موضوع تعیین صلاحیت‌ها را از عوامل اثر گذار بر نحوه تنظیم لیست انتخاباتی اصلاح طلبان عنوان و خاطر نشان کرد:‌کسانی بودند که پیش از این قرار بود در فهرست انتخاباتی گنجانده شوند اما عدم احراز صلاحیت این افراد که حدود 10 تا 15 نفر بودند قدری باعث تغییر لیست شد.

انتهای پیام

کد N1149971

وبگردی