آفتاب

پاکسازی مناطق حاشیه‌نشین شهر ملایر پاک‌سازی شد

پاکسازی مناطق حاشیه‌نشین شهر ملایر پاک‌سازی شد

معاون خدمات شهری شهرداری ملایر گفت: طرح ضربتی پاک‌سازی مناطق حاشیه‌نشین از سوی معاون خدمات شهر شهرداری برای رفاه حال شهروندان و افزایش سطح بهداشت عمومی در حال اجراست.

"امیر رضایی" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه همدان، در این رابطه افزود: در این طرح کارگران خدمات شهری به‌صورت گروهی در محلات حاشیه‌نشین حاضر و نسبت به پاک‌سازی و نظافت آن اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این طرح تا آخر سال همه روزه توسط واحد خدمات شهری در مناطق دوگانه اجرا می‌شود، اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح، پاک‌سازی خاک و نخاله‌های رها شده در سطح شهر، جمع‌آوری نخاله‌های رها شده توسط ساخت‌وسازها و صدور اخطار به متخلفان است.

رضایی با بیان اینکه دو کامیون، یک لودر و دو گریدر به همراه اکیپ کارگری در منطقه یک و دو شهر ملایر مشغول به فعالیت هستند، ادامه داد: نظافت و پاک‌سازی شانه خاکی محورهای ورودی شهر از سمت بروجرد، همدان، تهران، ازناو و نظافت و پاک‌سازی اغلب قریب به اتفاق زمین‌های خالی سطح محلات مانند 16 متری اول و دوم، ابتدای خیابان شهید ولی‌بخشی، گاز طاهری، 15خرداد و حتی‌الامکان تسطیح این زمین‌ها با استفاده از گریدر، لودر، تراکتور بیل‌دار و انتقال زباله‌ها و نخاله‌های جمع‌آوری شده به محل دفع زباله از اهداف این طرح است.

معاون خدمات شهری شهرداری ملایر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جلسه ستاد استقبال از بهار شهرداری ملایر برای برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم برای برگزاری برنامه‌های مطلوب فرا رسیدن سال جدید برگزار شد.

رضایی با اشاره به اینکه شهرداری ملایر برای استقبال از بهار و عید نوروز برنامه‌های مختلفی درنظر گرفته است، اظهار کرد: در همین راستا نظافت، زیباسازی شهر و ساماندهی ورودی‌های شهر ملایر جانمای ونصب المان‌های جدید به مناسبت سال نو انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بازبینی و تعمیر سطل‌های زباله، پاکیزگی و پاک‌سازی عمومی شهر، جمع‌آوری ضایعات و نخاله‌های سطح شهر بطور شبانه‌روزی، رنگ‌آمیزی و زیباسازی مبلمان شهری، شست‌وشو و رنگ‌آمیزی، بازدید از پارک‌ها و بوستان‌ها و رفع نقایص امکانات و وسایل تفریح و سرگرمی، جمع‌آوری و پاک‌سازی محله به محله تا پایان سال موارد متعدد دیگر از برنامه‌های ستاد استقبال از بهار شهرداری ملایر خواهد بود.

رضایی با اشاره به آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی و امدادی در ایام نوروز 95 اقدامات لازم در چهارشنبه آخر سال، یادآور شد: آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ضمن اطلاع‌رسانی از خطرات مواد آتش زا طی شبانه‌روز به‌صورت آماده‌باش در سطح شهر حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

کد N1149457

وبگردی