آفتاب

نمایش گلیم و گبه ایرانی با نقاشی‌های مدرن

نمایش گلیم و گبه ایرانی با نقاشی‌های مدرن

نمایشگاه نگاره‌های شیرین علیزاده با موضوع گلیم و گبه ایرانی در گالری «شکوه» افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایسنا، «شور انگیز» عنوان این نمایشگاه است که علیزاده در آن، 17 اثر مدرن را با موضوع گلیم و گبه ایرانی، با تکنیک رنگ روغن و اکریلیک روی بوم با ابعاد متفاوت ارائه خواهد کرد.

او در دومین نمایشگاه انفرادی‌اش، طرح گلیم و گبه‌های قدیمی را دستمایه آثارش قرار داده و آن‌ها را روی بوم به تصویر کشیده است. او در این آثار، آداب و رسوم و مراسم مختلف عشایر و مردم شهرهای ایران را انعکاس داده است.

پالت رنگی نقاشی‌های علیزاده ملهم از دست‌بافته‌های عشایر است و در این آثار، از رنگ‌های متنوع با خلوص بالا بهره گرفته است.

شیرین علیزاده متولد 1339 است. او دوره‌های مختلف نقاشی را نزد اساتید مختلف از جمله «جهانبخش نظام» گذرانده و بیش از 10 سال است به‌شکل حرفه‌ای نقاشی می‌کشد. این هنرمند در سال 2015 از نمایشگاه بین‌المللی موسسه ضیاء آرت‌سنتر کالیفرنیا لوح تقدیر گرفت. «شور انگیز» دومین نمایشگاه انفرادی علیزاده محسوب می‌شود.

این نمایشگاه از 30 بهمن تا پنجم اسفندماه هر روز (به‌جز پنجشنبه‌ها و تعطیلات رسمی) از ساعت 16 تا 20 در گالری «شکوه» به نشانی فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، شماره 19 میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

انتهای پیام

کد N1148468

وبگردی