آفتاب

تاخیر در اجرای نمایشی با بازی صابر ابر

تاخیر در اجرای نمایشی با بازی صابر ابر

نمایش «مالی سویینی» کار جدید مرتضی میرمنتظمی با تاخیر اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اجرای این نمایش که قرار بود از امروز سه‌شنبه (27 بهمن ماه) آغاز شود، به دلیل ایمن‌سازی دکور به تعویق افتاد.

روابط عمومی این نمایش اعلام کرد، با وجود فروش همه بلیت‌ها تا روز شنبه اول اسفندماه، سایت tik8 با هماهنگی مخاطبان بلیت‌های فروخته شده را به روزهای آتی این نمایش منتقل می‌کند.

به این ترتیب اولین اجرای «مالی سویینی» از شنبه - اول اسفندماه - آغاز می‌شود. «مالی سویینی» کاری است از گروه تئاتر «مشق» که از اول تا 28 اسفندماه ساعت 20:30 در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود.

«مالی سویینی» نمایشنامه‌ای ایرلندی نوشته «براین فری یل با ترجمه حمید احیا و روایتگر زندگی زنی نابیناست که به اصرار همسرش چشم‌هایش را عمل می‌کند و وارد دنیای بینایان می‌شود.

طراح و کارگردان این اثر نمایشی مرتضی میرمنتظمی است و در آن بازیگران چون الهام کردا، صابر ابر و عباس جمالی ایفای نقش می‌کنند.

میرمنتظمی پیش از این نمایش‌هایی چون «ابرها»، «زن مرد» و «فرکانس» را کارگردانی کرده که مورد استقبال تماشاگران و منتقدان تئاتر قرار گرفت. همچنین سال گذشته نمایش «پی دو» به کارگردانی وی در تالار حافظ اجرا شد و عنوان پرفروش‌ترین نمایش سال 1393 را به خود گرفت.

۵۸۵۸

کد N1147903

وبگردی