آفتاب

تعریض خیابان پیروزی در شرق تهران/ ترافیک گره خورده هنوز پابرجاست

تعریض خیابان پیروزی در شرق تهران/ ترافیک گره خورده هنوز پابرجاست

مردم از ترافیک و طراحی اشتباه در خیابان پیروزی واقع در شرق تهران شکایت دارند و شهرداری گفته اقدامات خود را برای تعریض این معبر افزایش داده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ترافیک گره خورده در همه جای تهران، موضوع تازه ای نیست ولی طراحی اشتباه و مسدود کردن خیابان 17 شهریور در شرق پایتخت، باعث گره خوردن خیابانهای این منطقه از جمله خیابان پیروزی شده است. مسدودسازی انتهای غربی این خیابان و سرازیر کردن دبی خودروهای 3 خیابان بزرگ به یک خیابان کوچک در شمال باشگاه اداره برق، بارها در کامنت مخاطبان سرویس مشکلات مردم با اعتراض شهروندان روبرو شد.

شهردار منطقه 14 در واکنش به این اعتراضات از تعریض خیابان پیروزی خبر داد و گفت: ضمن این اقدامات، تغییر و نوسازی پست برق خیابان پيروزي انجام شد.
فرهود حمیدی از تخریب و نوسازی پست قدیم برق در خیابان پیروزی در راستای طرح تعریض این خیابان خبر داد و گفت: با اجرای طرح تعریض این خیابان قدیمی، عقب نشيني و جابجايي اين پست با هدف روانتر شدن ترافیک و زیبایی بصری خیابان پیروزی توسط شهرداري منطقه 14در حال انجام است.
او با بیان اینکه مساحت اين طرح 120 متر مربع بوده است كه بعد از عقب نشيني 48 متر مربع خواهد شد، گفت: 15 هزار متر طول كابل گذاري و اجراي تابلو هاي برق فشار قوي و تخريب پست قديم از اقداماتی است که درحین جابجايي اين طرح انجام می شود.
شهردار منطقه 14 توضیح داد: هزينه ی اجرای این طرح بالغ بر چهارده ميليارد ريال برآورد شده و قرار است عمليات اجرايي آن تا پیش از اسفند سال جاری به اتمام برسد.

با وجود این اقدامات به نظر می رسد تا طراحی اشتباه خیابانهای منتهی به 17 شهریور که تماما جز یکی مسدود شده اند تغییر نکند، مشکل گره خوردن ترافیک در این بخش از تهران همچنان پابرجاست.

 

23231

 

کد N1144835

وبگردی