آفتاب

انتقاد عضو کمیسیون صنایع مجلس به قیمت‌های جدید تندر 90

انتقاد عضو کمیسیون صنایع مجلس به قیمت‌های جدید تندر 90

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم نسبت به قیمت‌های جدید تندر 90 انتقاد کرد و افزود: قیمت‌های جدید ال 90 غیر واقعی است.

روح‌الله عباسپور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا، گفت: اگر قرارداد پژو موجب بهبود کیفیت و ایمنی در همه کلاس‌های خودروهای داخلی شود، قرارداد خوبی به امضاء رسیده است.

نماینده مردم بویین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیش‌نیازهای تحول در خطوط تولید خودروسازان داخلی، گفت: برای ارتقاء کیفیت و بهبود ایمنی در خودروهای معمولی و لوکس داخلی باید اعمال استاندارد کند، پیوند صنعت و دانشگاه ترمیم شود، قراردادهای خودرویی به صورت سرمایه‌گذاری مشترک ایرانی و خارجی و با هدف انتقال دانش و فناوری‌های روز امضاء شود و در آخر بستر تبدیل ایران به هاب منطقه و صادرات خودرو و قطعه به شرکای خارجی خودروسازان داخلی و سایر کشورهای جهان به وجود آید.

وی با یادآوری نارضایتی مشتریان از کیفیت و ایمنی خودروهای داخلی گفت: بنده شکل‌گیری کمپین نخریدن خودرو را قبول نداشتم و معتقد بودم دولت به واسطه توافق هسته‌ای به امید بهبود وضعیت خودروهای داخلی در مردم توقع ایجاد کرد و مردم نیز برای خرید خودرو دست نگهداشتند تا شرایط بهتر شود، بعد از آن هم با تصویب وام خرید، خودروهای داخلی را فروخت.

انتهای پیام

کد N1144783

وبگردی