آفتاب

آلگری: نتایج‌مان تصادفی نیست

آلگری: نتایج‌مان تصادفی نیست

سرمربی یوونتوس بعد از پیروزی ارزشمند برابر ناپولی تاکید کرد نتایج درخشان تیمش تصادفی نیست.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورتس، در حساس ترین و جذاب ترین بازی هفته بیست و پنجم سری A، دو تیم یوونتوس و ناپولی به مصاف هم رفتند. این دیدار تا دقایق پایانی با تساوی بدون گل دنبال می شد اما سیمونه زازا موفق شد گل پیروزی را برای یووه در دقیقه 88 به ثمر برساند تا شاگردان ماسیمیلیانو آلگری سه امتیاز حساس این دیدار را به دست آورند و بعد از 25 هفته، صدر جدول رده بندی را تجربه کنند.

طبیعی است آلگری از پیروزی ارزشمندی تیمش بسیار خوشحال باشد. او بعد از بازی گفت: فشار زیادی را تحمل کردیم. بازی بسیار سختی برای دو تیم بود. بازیکنان یوونتوس تلاش زیادی از خود نشان دادند. آنها بازیکنان حرفه ای هستند و چنین شرایطی را به خوبی درک کردند. تا پایان بازی، بی‌وقفه تلاش کردیم و بسیار خوشحالم با این پیروزی ارزشمند، ثمره تلاش‌مان را گرفتیم.

او ادامه داد: دو تیم بسیار تاکتیکی بازی می کردند و همه چیز حساب شده بود. بازیکنان از نظر بدنی بسیار خسته شده بودند زیرا تلاش زیادی از خود نشان دادند. ناپولی بازیکنانی مانند گونسالو ایگواین، لورنسو اینسینیه و خوسه ماریا کایخون را دارد که می توانند هر خط دفاعی را آزار دهند اما خوشبختانه اجازه خودنمایی به این بازیکنان ندادیم. حساب شده بازی کردیم و این پیروزی ارزشمند را به نام خود به ثبت رساندیم.

آلگری در ادامه و در پاسخ به این سوال که چرا از سیستم 2-4-4 استفاده کرد نیز پاسخ داد: در این دیدار بازیکنی را که بتواند در جناح چپ بازی کند، در اختیار نداشتیم. به همین خاطر مجبور شدم از پل پوگبا در این سمت استفاده کنم. این بازیکن جوان با توانایی بالایی که داشت باعث شد تا در عمق، تحرکات خوبی داشته باشیم. زازا را به نوک فرستادم و به الکس ساندرو فرصت دادم که از کناره‌ها حمله کند. خوشبختانه این تغییرات جواب داد و در نهایت هم گل پیروزی را به ثمر رساندیم.

سرمربی یوونتوس در پایان سخنانش درباره این سوال که چرا که یوونتوس شروع بدی در آغاز لیگ داشت هم عنوان کرد: در فوتبال، چیزی تصادفی به وجود نمی آید بلکه همه اتفاق‌ها بر اساس طرح و برنامه و تلاش بازیکنان در میدان است. یوونتوس در ابتدای فصل چند ستاره بزرگ را از دست داده بود. گذشته از این، چند بازیکن بزرگ ما هم آسیب دیده بودند و طبیعی بود که تیم نوسان زیادی داشته باشد. رفته رفته عملکردمان بهتر شد و اکنون از هماهنگی بسیار خوبی برخوردار هستیم. بسیار خوشحالم که در این دیدار هم به پیروزی رسیدیم و صدر جدول رده بندی را بعد از مدت ها به خود اختصاص دادیم.

انتهای پیام

کد N1144288

وبگردی