آفتاب
به همت دانشگاه اصفهان

دومین همایش ملی «سنجش و ارزشیابی علم» برگزار می‌شود

دومین همایش ملی «سنجش و ارزشیابی علم» برگزار می‌شود

دومین همایش ملی «سنجش و ارزشیابی علم: ارزشیابی کیفیت نظام‌های سنجش علم، فناوری و صنعت»، سوم و چهارم آذرماه 1395 به همت دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار علمی ایسنا، اهداف اصلی این همایش علمی که توسط معاونت پژوهشی و گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود، شامل «بازاندیشی مبانی معرفت شناختی علم و بنیاد­های آن»، «تجزیه و تحلیل مفاهیم بنیادی و فلسفی سنجش و ارزشیابی علم، فناوری و صنعت»، «واکاوی و تحلیل نظام­‌های ارزشیابی علم، فناوری و صنعت کشور»، «ارزشیابی کیفیت در نظام‌های سنجش علم، فناوری و صنعت کشور»، «مطالعه تطبیقی رویکردها، روش‌ها، شاخص‌ها و نظام‌های ارزشیابی علم، فناوری و صنعت ایران با سایر کشورها»، «واکاوی نقش نظام‌های ارزشیابی علم، فناوری و صنعت در رفتار جامعه علمی»، «آسیب‌شناسی نظام‌های ارزشیابی علم، فناوری و صنعت ایران» و «بازنگری و ارائه الگوهای ارزشیابی علم، فناوری و صنعت» است.

بر اساس اعلام دبیرخانه همایش، 15 اسفندماه امسال آغاز ثبت‌نام همایش و 15 آبان ماه 95 آخرین مهلت ثبت نام در این همایش علمی است. همچنین 30 اردیبهشت ماه سال آینده آخرین مهلت ارسال چکیده مقاله و 30 شهریور 95 آخرین مهلت ارسال متن کامل مقاله است.

در این همایش، کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی با حضور صاحب‌نظران داخل و خارج و نمایشگاه سنجش و ارزشیابی علم برگزار می‌شود. آغاز ثبت نام در کارگاه‌های تخصصی

15 فروردین ماه 95 و اول آبان سال 95 آخرین مهلت ثبت‌نام در کارگاه‌های تخصصی است. همچنین اول اسفندماه امسال تا اول آبان ماه سال 95 مهلت ثبت‌نام در نمایشگاه سنجش و ارزشیابی علم اعلام شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی http://www.ses2016.ir/fa/ مراجعه کنند.

انتهای پیام

کد N1143030

وبگردی