آفتاب

کواکبیان:فکر می کنند با بی‌اخلاقی می‌توانند مردم را مایوس کنند

کواکبیان:فکر می کنند با بی‌اخلاقی می‌توانند مردم را مایوس کنند

دبیرکل حزب مردم‌سالاری اظهار کرد: کسانی که در دو مجلس گذشته هیچ کاری برای کشور نکرده‌اند به طرز عجیبی اصلاح‌طلبان را دشمن امام (ره) می‌دانند. آنها فکر می‌کنند الان در آستانه انتخابات با بی‌اخلاقی می‌توانند مردم را مایوس کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مصطفی کواکبیان در همایش فرزندان انقلاب که به همت سازمان جوانان و دانشجویی حزب اسلامی کار در حسینیه جماران برگزار شده بود، اظهار کرد: اوایل انقلاب جوانگرا بودیم، اما امروز فقط شعار می‌دهیم و آن‌طور که باید و شاید در عمل جوانگرایی نمی‌کنیم. سوال آن است که مجلس هشتم و نهم برای جوانان چه کرد و مجلس آینده چه برنامه‌ای باید برای آنها داشته باشد؟ در بحث اشتغال، اوقات فراغت و مسکن هیچ اتفاقی برای جوانان نیفتاده است.

وی ادامه داد: عجیب آن است این کسانی که در دو مجلس قبل هیچ کاری برای جوانان نکردند مدعی همه چیز هستند و فکر می‌کنند الان در آستانه انتخابات با بی‌اخلاقی می‌توانند مردم را مایوس کنند و عجیب‌تر آنکه اصلاح‌طلبان را دشمن امام (ره) می‌خوانند.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری خاطرنشان کرد: ما از ردصلاحیت‌ها ناراحتیم، اما دست از حرکت برنمی‌داریم. 12 سال است که عده‌ای در مجلس جا خوش کرده‌اند، بس است! باید به آنها بگوییم که بروید کمی استراحت کنید شاید چیز جدیدی یاد بگیرید و بعدها دوباره باز گردید.

کواکبیان در پایان گفت: به پای صندوق‌های رای می‌آییم. اگر در تهران بالای 60 درصد در انتخابات شرکت کنند حتی یک اصولگرا نمی‌تواند برای حضور در مجلس رای بیاورد. ما برای انتخابات برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته‌ایم. یادمان نمی‌رود که محمدجواد تندگویان وزیر 28 ساله و نخست‌وزیر انقلاب جوان 32 ساله بود. جوانان باید پا به عرصه انتخابات بگذارند و در این انتخابات حضور پررنگی داشته باشند.

انتهای پیام

کد N1142666

وبگردی