آفتاب
رایزن فرهنگی ایران در مالزی:

ایران به کشوری قدرتمند در منطقه و جهان تبدیل شده است

ایران به کشوری قدرتمند در منطقه و جهان تبدیل شده است

رایزن فرهنگی ایران در مالزی گفت که ایران در حال حاضر به کشوری قدرتمند و تاثیرگذار در منطقه و جهان تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از مالزی، علی‌اکبر ضیائی در مراسم مردمی بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با تاکید بر شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی گفت که بنیانگذار جمهوری اسلامی و ملت ایران با انقلاب دست رد به سینه مداخله جویان و استعمارگران زدند و همچنان به این شعار پایبند هستند.

وی اظهار کرد که ایران طی حدود چهار دهه که از انقلاب اسلامی گذشته است اکنون به کشوری قدرتمند و تاثیرگذار در منطقه و جهان تبدیل شده است و این توان بزرگ و عظیم را می‌توان در بسیاری از عرصه‌ها از جمله مذاکراه با قدرت‌های جهانی مشاهده کرد.

ضیائی تصریح کرد: ملت ایران هیچ‌گاه از شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی عقب نشینی نکرده و هر چه از انقلاب می‌گذرد با تلاش مضاعف به سمت استقلال بیشتر در عرصه‌های اقتصادی، علمی و فنی به پیش می‌رود.

وی با تاکید بر این‌که «مردم قهرمان ایران و مسئولان کشور همیشه پای اصول نظام ایستاده‌اند و عقب نشینی نمی‌کنند» گفت: ایران امروز با حفظ اصول انقلاب اسلامی با شتاب در مسیر پیشرفت و توسعه حرکت می‌کند.

مراسم مردمی جشن پیروزی انقلاب به همت رایزنی فرهنگی ایران در مالزی و با حضور سفیر، کارمندان سفارت، رایزن فرهنگی و جمعی از ایرانیان مقیم مالزی در سالن MCA شهر کوالالامپور برگزار شد.

انتهای پیام

کد N1142576

وبگردی