آفتاب
هفته بیستم لیگ برتر فوتبال؛

پیروزی پرسپولیس مقابل فولاد در نیمه اول

پیروزی پرسپولیس مقابل فولاد در نیمه اول

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در هفته بیستم لیگ برتر با برتری سرخپوشان تهرانی همراه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۷:۱۰ امروز جمعه و در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد خوزستان رفت که این بازی در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به اتمام رسید. مهدی طارمی در دقیقه ۱۳ برای پرسپولیس گلزنی کرد.

پرسپولیس با ترکیب الکساندر لوبانف، لوکا ماریچ، محسن بنگر، رامین رضائیان، محمد انصاری، امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمد زاده، مهدی طارمی و علی علیپور با حمایت ۶۰ هزارنفری تماشاگرانش بازی را هجومی آغاز کرد. شاگردان برانکو در همان دقایق ابتدایی می‌توانستند روی حرکت علی علیپور که در حالت تک به تک با دروازه‌بان فولاد بود، گل اول را به ثمر برسانند که توپ مهاجم پرسپولیس به اوت رفت.

با این حال مهدی طارمی اجازه نداد که انتظار پرسپولیسی‌ها برای به ثمر رسیدن گل طول بکشد. این بازیکن روی پاس محمد انصاری و با یک ضربه سر در دقیقه ۱۳ توانست دروازه فولاد را باز کند. سه دقیقه بعد پرسپولیس در آستانه به ثمر رسیدن گل دوم بود که ضربه فرشاد احمدزاده به تیرک دروازه فولاد خورد.

در مقابل بازیکنان فولاد هم خطرناک ظاهر شدند و دو بار در حالت تک به تک با دروازه‌بان پرسپولیس قرار گرفتند که لوبانف اجازه باز شدن دروازه پرسپولیس را نداد.

حملات پرسپولیس در ادامه مسابقه بیشتر از تیم حریف بود و شاگردان برانکو میتوانستند فاصله گلهای خود را بیشتر کنند ولی موفق نشدند به این هدف برسند تا نیمه اول با همان یک گل تمام شود.

کد N1142545

وبگردی