آفتاب

کرمانی مقدم: بازی با راه‌آهن شش امتیازی است

کرمانی مقدم: بازی با راه‌آهن شش امتیازی است

مربی سیاه جامگان می‌گوید مصاف تیمش برابر راه‌آهن شش امتیازی است.

به گزارش ایسنا، مرتضی کرمانی مقدم کمک مربی سیاه جامگان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر راه آهن گفت: خدا را شکر بعد از اردوی ترکیه روند رو به رشدی داشتیم و هماهنگی در تیم ایجاد شده است، بعد از اردو تیم نفت را بردیم سپس سه امتیاز از گسترش گرفتیم، اگر ادامه بدهیم روند بهتری در جدول خواهیم داشت. مصطفی احمدی محروم است. مدافع خارجی ما نیز مصدوم است و دو بازیکن جدید ما نیز 50 درصد احتمال دارد به بازی نرسند و تصمیم با آقای کاظمی است. موقعیت های خوبی بازیکنان ما در بازی‌ها دارند وبازیکنانمان دستورات را به خوبی اجرا می‌کنند. ما روی نقاط ضعف راه‌اهن کار کرده ایم.

وی در پاسخ به سوالی درباره شناختش از راه‌آهن بیان کرد: این بازی برای ما 6 امتیازی است. راه آهن را می‌شناسیم. آن‌ها را آنالیز کرده‌ایم و هفته گذشته هم با بازیکنان صحبت کرده‌ایم. برای سه امتیاز به میدان می‌رویم و ان‌شاالله آن را کسب می‌کنیم.

کرمانی درباره مشکلات مالی تیمش گفت: به این سوال جواب ندهم بهتر است. فردا بازی داریم و بهتر است که در این موضوع با آقای کاظمی هماهنگ شود.

وی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره شانس بقای تیمش در لیگ برتر عنوان کرد: ما سه هفته اخیر را برده‌ایم. اگر یادتان باشد قول دادم تیم می‌ماند. آقا فرهاد، استاد نگه داشتن تیم‌هاست. در نیم فصل باید 10 تا 12 بازیکن اضافه می‌کردیم و اضافه کردیم. از آن موقع 9 امتیاز گرفته‌ایم و ان‌شاءالله در لیگ می‌مانیم.

انتهای پیام

کد N1142297

وبگردی