آفتاب
رئیس اداره بیمه و سلامت کمیته امداد خبر داد؛

پرداخت هزینه های بیمه تکمیلی مددجویان/ اقامت و ایاب و ذهاب رایگان

پرداخت هزینه های بیمه تکمیلی مددجویان/ اقامت و ایاب و ذهاب رایگان

رئیس اداره بیمه خدماتی درمانی و سلامت کمیته امداد با اعلام اینکه ۳.۸ میلیون مددجوی شهری و روستایی تحت پوشش بیمه تکمیلی هستند، گفت: اقامت و ایاب و ذهاب بیماران مددجو رایگان است.

حمید یزدان پناه در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد بیمه تکمیلی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، اظهارداشت: این نهاد در مورد خدمات تشخیص درمانی غیر بیمه ای و همچنین پرداخت مابه التفاوت خدمات بیمه ای (پروتز، تعویض مفصل و...) خدماتی را به مددجویان از طریق بیمه تکمیلی ارائه می کند.

وی گفت: همچنین در مورد خدمات مربوط به اقامت و هزینه ایاب و ذهاب و هزینه پوشک اقداماتی را برای تمامی مددجویان تحت پوشش انجام می دهد.

رئیس اداره بیمه خدماتی درمانی و سلامت کمیته امداد با اشاره به اینکه ۱۶ هزار نفر در سال ماهیانه ۱۰۰ هزار تومان هزینه نگهداری دریافت می کنند، افزود: بیش از ۴ میلیون مددجو تحت پوشش کمیته امداد هستند که ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر مددجوی شهری و روستایی تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دارند.

یزدان پناه با تاکید بر اینکه کمیته امداد هیچ هزینه ای بابت خدمات درمانی بیمه تکمیلی از مددجویان دریافت نمی کند، گفت: ۵۰ درصد هزینه های بیمه تکمیلی از منابع عمومی دولت و ۵۰ درصد نیز سهم مشارکت های مردمی است.

به گفته وی: برای هر یک از خدمات درمانی بیمه شدگان سقفی تعیین شده است بطوریکه ۷ میلیون تومان سقف پیوند و کاشت حلزون نیز ۲۰ میلیون تومان پرداخت می شود.

یزدان پناه گفت: این در حالی است که خدماتی مانند اقامت مددجویانی که برای درمان مراجعه می کنند سقف ندارد و به تعداد روزهای اقامتشان هزینه پرداخت می شود.

کد N1141926

وبگردی