آفتاب

حذف زود هنگام تیم لوزانو از پلی‌آف لهستان به نفع تیم ملی والیبال

حذف زود هنگام تیم لوزانو از پلی‌آف لهستان به نفع تیم ملی والیبال

سرمربی تیم ملی والیبال ایران حدفاصل 12 تا 20 فروردین ماه سال آینده به ایران خواهد آمد.

محمود افشاردوست دبیر فدراسیون والیبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی (ایسنا)، اظهار کرد: تیم لوزانو در مرحله ی پلی اف لیگ لهستان قرار دارد. اگر تیم سرمربی زودتر در پلی‌آف حذف شود زودتر به ایران خواهد آمد. فینال این مسابقات 20 فروردین ماه بر گزار می شود.

"مربی تیم ملی والیبال ضمن تماشای مسابقات پلی اف، بازیکنان را برای انتخاب شدن در اردوی تیم ملی و استعدادیابی زیر نظر خواهد گرفت تا این اطلاعات را جمع آوری کند و برای شروع اردوی تیم ملی و دعوت بازیکنان به آقای لوزانو اعلام کند." اینها برنامه‌ی فعالیت سیچلو در ایران از زبان دبیر فدراسیون است.

به گفته ی محمود افشاردوست اردوی تیم ملی در دو مرحله تشکیل می شود. هفتم اسفند ماه سال جاری اردوی تیم ملی با بازیکنان تیم هایی که در مرحله ی نهایی پلی اف حضور ندارند آغاز می شود و اردوی اصلی هم در ششم فروردین ماه سال آینده برگزار می شود و هدایت اردوی تیم ملی در این مدت هم از دیگر فعالیت های سیچلو است.

حالا که تیم ملی والیبال برای رقابت های کسب سهمیه ریو در حال آماده سازی است فدراسیون بازی های تدارکاتی برای این تیم در نظر گرفته است.

افشاردوست از رایزنی های مختلف در حال انجام گفت و افزود: "پیش بینی تقریبا شش بازی تدارکاتی قطعی است و به دنبال آن هستیم دو بازی دیگر به آن اضافه کنیم تا تعداد بازی های تدارکاتی به هشت بازی برسد."

افشاردوست

طبق صحبت های افشار دوست، این اردوها و مسابقات دوستانه از نیمه ی دوم اردیبهشت ماه سال جاری آغاز می شود.

دبیر کل فدراسیون گفت: "اردوها در چین، کره و فرانسه (که این کشور برای ما در اولویت بازی است) برگزار می شود و سپس وارد ژاپن می شویم."

افشاردوست در پایان صحبت هایش در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه صحبت هایی که درباره‌ی تغییرات در برخی کمیته ها، بعد از انتخابات فدراسیون مطرح شده است، این گونه پاسخ داد: "اگر آقای داورزنی این صحبت را انجام داده اند حتما تغییرات خواهند داشت. آقای داورزنی بحث هایی در این زمینه داشته اند ولی زمان اجرا را اعلام نکرده است."

انتهای پیام

کد N1141865

وبگردی