آفتاب
رییس شورای اسلامی شهر تهران:

مردم ایران از آمریکا هراس ندارند

مردم ایران از آمریکا هراس ندارند

ورامین-رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت:ملت ایران سلاح شهادت دارد و به همین خاطر از برنامه های روی میز آمریکا هراس و واهمه ای نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی چمران صبح پنج شنبه در جمع راهپیمایی کنندگان ورامینی با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، انفجار نور بود.

رییس شورای اسلامی شهر تهران افزود: روز ۲۲ بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، روز پیروزی اسلام و مکتب حیات بخش آن است.

وی با اشاره به اهداف و مبانی نهضت اسلامی ملت ایران ادامه داد: نهضت اسلامی ایران بر اساس مکتب حیات بخش اسلام شکل گرفت و دنباله راه نورانی پیامبران و ائمه معصومین(ع) است.

اثرات انقلاب اسلامی در منطقه قابل مشاهده است

چمران یاداور شد: اسلام به دنبال استقرار عدالت در زمین و نجات دادن مردم از ظلمت و تاریکی و رساندن نور و معنویت بود و انقلاب اسلامی ایران نیز مردم را از ظلمت به سمت روشنایی هدایت کرد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران فقط کشور ما را تحت تأثیر قرار نداد، بلکه اثرات آن در منطقه قابل مشاهده و ارزیابی است.

وی با اشاره به دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی ایران متذکر شد: انقلاب اسلامی ایران دین را برای جامعه ما به ارمغان آورد و همین امر باعث ترس و وحشت استکبار و دشمنان اسلام شد، به طوری که انقلاب اسلامی ایران توانست آمریکا را به ستوه بیاورد.

چمران تأکید کرد: به همین دلیل دشمن هر چه در توان داشت برای ضربه زدن به نظام اسلامی و ملت ایران به کار برد که نمونه های آن در تاریخ ثبت و ضبط شده است.

وی بیان داشت:در جریان جنگ تحمیلی همه دنیا به کمک صدام آمد ولی در نهایت این ملت ایران بود که به پیروزی رسید و بزرگترین افتخار را برای خود رقم زد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی اولین کسی بودند که درباره جنگ نرم دشمن هشدار دادند

چمران یادآور شد: بعد از جنگ تحمیلی نیز دشمن، جنگ نرم و فرهنگی را در دستور کار خود قرار داد و رهبر معظم انقلاب اسلامی اولین کسی بودند که نسبت به خطرات این جنگ هشدار دادند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: دشمن در جنگ نرم و فرهنگی به دنبال آن است که مردم ایران را از نور و روشنایی دور کرده و به همان ظلمت قبل باز گرداند.

وی با اشاره به ضرورت حفظ اتحاد و همبستگی ملت ایران عنوان کرد: امروز ما باید اتحاد و انسجام خود را حول محور ولایت حفظ کنیم و این رمز پیروزی ملت ایران است.

وی با اشاره به حمایت آمریکا و قدرت های دنیا از شاه برای مقابله با نهضت اسلامی ملت ایران گفت: شاه از حمایت آمریکا، شوروی و حتی چین برخوردار بود اما ملت ایران تنها سلاحی که در اختیار داشت، شهادت بود.

چمران با اشاره به اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی گفت: آمریکا نیز سلاح های پیشرفته ای دارد اما دیدید که چطور در خلیج فارس به گریه افتادند و آنانی که تعملیمات سخت نظامی دیده بودند در برابر پاسداران ایرانی به گریه افتادند.

وی تأکید کرد:ملت ایران سلاح شهادت دارد و به همین خاطر از برنامه های روی میز آمریکا هراس و واهمه ای نخواهیم داشت.

رییس شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: امروز سلاح برنده ملت ایران، شهادت است و آمریکایی ها نیز از همین سلاح ترس و واهمه دارند.

وی افزود: امروز دشمن تفکرات التقاطی نظیر داعش را در برابر تفکر اسلام ناب محمدی قرار داده تا اسلام را تضعیف کنند اما دشمنان اسلام از این دین حیات بخش، بویی نبردند.

کد N1141262

وبگردی