آفتاب
روحانی در جمع خبرنگاران:

راهپیمایی ۲۲ بهمن مقدمه مشارکت حداکثری در انتخابات ۷ اسفند است

راهپیمایی ۲۲ بهمن مقدمه مشارکت حداکثری در انتخابات ۷ اسفند است

رئیس‌جمهور با تاکید بر لزوم برگزاری با شکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: این حضور گسترده پیش‌درآمدی است برای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای در انتخابات هفتم اسفند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن روحانی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران در آستانه یوم‌الله ۲۲ بهمن، گفت: در طول ۳۷ سال مردم شجاع، غیور و وفادار ایران که همواره در کنار انقلاب، منافع و مصالح ملی بودند، یکی از مظاهر وفاداری‌شان حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن بود و امسال هم بی‌تردید با شرایطی که امسال مواجه هستیم، با نشاط و حضور بیشتر شاهد حضور گسترده آنان در سراسر کشور خواهیم بود.

وی حضور یکپارچه مردم در انتخابات را به معنای انسجام و وحدت ملی توصیف کرد و گفت: این حضور گسترده هر گونه خطرات احتمالی را دور و امنیت را مستحکم‌تر می‌کند.

رئیس‌جمهور یکی از دلایل برگزاری پرشور راهپیمایی ۲۲ بهمن را در پیش بودن انتخابات ۷ اسفند نام برد و گفت: این حضور گسترده پیش‌درآمدی است در مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های انتخابات هفتم اسفند.

روحانی با بیان اینکه من از مردم ایران تقاضا می‌کنم که با حضور گسترده و حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند، خاطرنشان کرد: این حضور بخاطر شرایط منطقه هم هست که حضور آنان به معنای انسجام ملی و وحدت ملی است و می‌تواند هر گونه خطرات احتمالی را از کشور دور کند و امنیت ما را مستحکم‌تر کند.

وی ادامه داد: ملت بزرگ ما در یک مسئله مهم بین‌المللی توانستند حقوق خود را تثبیت کنند، تحریم‌های ظالمانه را کنار بزنند و چهره ایران و واقعیت‌ عظمت ملی ایران را روشن کنند؛ لذا هم امنیت ملی، هم موفقیت ملی و هم انتخابات پیش‌رو و هم بیعت مجدد با آرمان‌های امام (ره) تقاضای آن دارد که امسال پرشورتر و پرنشاط‌تر در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن شرکت کنیم.
کد N1140167

وبگردی