آفتاب

شکست نفت تهران مقابل الجیش قطر/ تیم منصوریان به مرحله گروهی نرسید

شکست نفت تهران مقابل الجیش قطر/ تیم منصوریان به مرحله گروهی نرسید

نفت تهران با شکست دو بر صفر مقابل الجیش قطر، از صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بازماند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال نفت تهران در تهران میزبان الجیش قطر بود تا برنده این دیدار به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. این دو تیم که در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان بودند، به امید صعود به مرحله گروهی و همگروه شدن با الاهلی عربستان، نسف ‌قارشی ازبکستان و العین امارات به میدان رفتند.
در طول چند روز گذشته افراد زیادی از نفت تهران حمایت کردند و از هواداران خواستند که برای دیدن مسابقه نفت به ورزشگاه بروند. از آنجا که این دیدار یک مسابقه ملی محسوب می شود، افرادی نظیر پرویز مظلومی از هواداران خواستند که به ورزشگاه بروند و نفت تهران را تشویق کنند. حتی علی پروین هم چنین خواسته از هواداران پرسپولیس داشت و گفت که آن ها به ورزشگاه بروند.
اما در عمل اتفاق خاصی رخ نداد و تنها حدود دو هزار نفر به ورزشگاه رفته بودند. با این حال نفت به خاطر برخوردار بودن از امتیاز میزبانی، با روحیه ای بالاتر از حریف وارد زمین شد.
نفتی ها در نیمه اول خوب کار کردند و عملکرد آن ها بهتر از حریف بود. اما با این حال نیمه اول مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم اما یک اتفاق کافی بود تا برنامه های نفت به هم بریزد. در دقیقه 64 عبدالرزاق حمدالله دروازه نفت را باز کرد و الجیش قطر جلو افتاد.

پس از آن نفتی ها تلاش زیادی برای باز کردن دروازه حریف انجام دادند اما این تلاش ها بی ثمر بود و الجیش با حفظ تک گل زده خود، و همچنین زدن یک گل دیگر در دقیقه 90 توسط رومارینیو، بازی را 2 بر صفر برد و به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

الجیش قطر سال قبل در همین مرحله با نتیجه یک بر صفر به تیم منصوریان باخته بود که حالا انتقام آن شکست را گرفت.

43 43

کد N1139477

وبگردی