آفتاب
رئیس ستاد انتخابات استان قزوین:

کمیته‌های ستاد انتخابات در چارچوب قانون وظایف خود را انجام ‌دهند

کمیته‌های ستاد انتخابات در چارچوب قانون وظایف خود را انجام ‌دهند

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین و معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: کمیته‌های ستاد انتخابات در چارچوب قانون وظایف خود را انجام ‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قزوین، ایوب رحیمی در بیست و ششمین جلسه ستاد انتخابات استان اظهار کرد: کمیته‌ها و عوامل اجرایی انتخابات به انجام وظایف خود در چارچوب قانون ادامه دهند و مشکلات و کمبودها را قبلاً اطلاع دهند تا روز انتخابات شاهد برگزاری انتخاباتی قانونمند باشیم.

وی افزود: مدیران و کارکنان ستاد استانداری در روز برگزاری انتخابات در محل کار خود حاضر باشند و روند کارها را پیگیری و اجرا کنند و بر امور مربوط به وظایف تعیین‌شده خود نظارت و اشراف کامل داشته باشند.

رحیمی تصریح کرد: همه‌ی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به‌ویژه دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز در روز برگزاری انتخابات در محل کار خود حاضر باشند تا در صورت نیاز از امکانات و تجهیزات آن‌ها برای رفع کمبودهای احتمالی استفاده شود که این امر در بخشنامه‌ای نیز به آن‌ها ابلاغ می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان از فرمانداران و بخشداران استان خواست تا از امکانات موجود بازبینی لازم را داشته باشند و کمبودها و مشکلات موجود را اطلاع دهند تا در روز برگزاری انتخابات کمبودها مرتفع شود و مشکلی ازلحاظ نیرو، امکانات و تجهیزات در شهرستان‌ها نداشته باشیم.

وی افزود: ازتعداد 153 نفر ثبت‌نام کنندگان کاندیداتوری نمایندگی مجلس شورای اسلامی 83 نفر تائید صلاحیت شدند و لیست نهایی کاندیداها بعد از 26 بهمن و پایان مهلت رسیدگی به اعتراضات از طریق آگهی به اطلاع مردم می‌رسد.

به گزارش ایسنا، در این جلسه روسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان گزارشی از اقدامات انجام‌شده ارائه کردند.

به گزارش ایسنا، دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین انتخابات خبرگان رهبری در 7 اسفندماه سال‌جاری در تمامی حوزه‌های انتخابی استان هم‌زمان با سراسر کشور برگزارمی‌شود.

انتهای پیام

کد N1138876

وبگردی