آفتاب

علی لاریجانی: مذاکرات با حساب و کتاب انجام شد/مدیریت ناصحیح داخلی شرایط اقتصادی دشواردرکشور ایجادکرد

علی لاریجانی: مذاکرات با حساب و کتاب انجام شد/مدیریت ناصحیح داخلی شرایط اقتصادی دشواردرکشور ایجادکرد

ایسنا نوشت: رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم داشتن اقتصاد زاینده برای کشور گفت: تصمیم جمهوری اسلامی ایران در مسئله هسته‌ای عاقلانه بود و باعث شد ضمن حفظ دانش هسته‌ای، تحریم‌ها نیز برداشته شود.

علی لاریجانی در دیدار با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، اعضای هیات مدیره اتاق اصناف و روسای اتحادیه‌های صنفی این استان، افزود: برخی از مشکلات ناشی از اعمال تحریم‌های ظالمانه بود اما باید توجه داشت مدیریت ناصحیح داخلی نیز در چند سال گذشته باعث ایجاد شرایط اقتصادی دشوار در کشور شد. 

لاریجانی با بیان اینکه باید توجه داشت مذاکرات با حساب و کتاب انجام شد و دستاوردهای خوبی حاصل شده است، گفت: با توجه به اقدامات انجام شده، فضای تنفسی مناسبی برای اقتصاد کشور ایجاد می‌شود که کسب و کار رونق می‌گیرد، البته باید تلاش شود کارها با وفاق بیشتر به تقویت اقتصاد منتهی شود.

رئیس مجلس درخصوص مشکلات اصناف تصریح کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت باید بستری فراهم کند تا زمین با قیمت مناسب در اختیار اصناف برای ایجاد شهرک صنوف قرار گیرد، زیرا این کار باعث آبادانی بیشتر آن منطقه می‌شود. در زمینه اخذ مالیات از اصناف باید مساعدت‌های قانونی لازم انجام شود و مسائل صنوف مختلف نیز درک شود.

27214

کد N1138780

وبگردی