آفتاب
معاون سازمان بسیج دانشجویی:

روحیه انقلابی یعنی تدافعی عمل نکردن

روحیه انقلابی یعنی تدافعی عمل نکردن

معاون سازمان بسیج دانشجویی گفت: برای تقویت روحیه‌ی انقلابی در جامعه موضوع شبکه سازی باید مورد توجه قرا رگیرد چرا که نیازمند حرکت‌های سازمان دهی شده برای دفاع از ارزش‌های انقلاب با ایجاد شبکه سازی‌های سالم و نیرومند هستیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسنا، باستان در نشست 3 هزار نفری مسئولین بسیج دانشجویی سراسر کشور با بیان این که روحیه انقلابی برای دانشجویان بسیجی یعنی روشنگری مستلزم مطالعه‌ی محتوایی گفت: بسیج نگاه راهبردی به مسائل کلان کشور دارد.

وی با اشاره به این که روحیه انقلابی به معنای تدافعی عمل نکردن است اظهار کرد:‌ چرا باید همیشه شبهه ایجاد شود و سپس ما دفاع کنیم در حالی که بسیج دانشجویی نگاه خلاقانه، مبتکرانه، و پیش‌دستانه را در دفاع مطرح می‌کند و معتقدیم در آستانه انتخابات نباید اجازه دهیم نهادهای انقلابی همچون شورای نگهبان زیر سوال برود و باید از آنها دفاع کنیم.

باستان با اشاره به این که به لطف الهی بهترین شاخص یعنی شاخص خط امام (ره) را داریم تصریح کرد: شاخص ما نگاه امام و رهبری است. امام آمریکا را شیطان بزرگ خطاب کردند. ما آمریکا را زیر پا می‌گذاریم و این شاخص انقلابی و مدیریتی ماست.

معاون سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اهمیت اخلاق و معنویت در روحیه انقلابی گفت: روحیه انقلابی یعنی قدرت بسیج در تنظیم منابع و نیروی انسانی برای دفاع محکم‌تر از ارزشهای انقلابی است.

باستان با اشاره به اینکه ما برای برگزاری تجمعات و بیان اعتراضاتمان مکاتبه می‌کنیم و درخواست مجوز داریم اما جوابی نمی‌گیریم گفت: ما می‌خواهیم از شهید مظلوم نمر دفاع کنیم و مقابل سفارت انگلیس و عربستان جمع شویم، یا می‌خواهیم مقابل وزارت نفت در خصوص قراردادهای نفتی اعتراض و نظر خود را اعلام کنیم اما به ما مجوز نمی‌دهند و ما را در بن بست گرفتن مجوز قرار می‌دهند اما به لطف الهی از بن بست صدور مجوز عبور خواهیم کرد و در نشریات کرسی‌های آزاد اندیشی نظرات خود را خواهیم گفت و این همان روحیه‌ی انقلابی است.

انتهای پیام

کد N1138753

وبگردی