آفتاب
بسته خبری - ۲۹

پیش‌بینی شریعتمداری از انتخابات مجلس

پیش‌بینی شریعتمداری از انتخابات مجلس

استان‌ها: پیش‌بینی شریعتمداری از انتخابات مجلس، ثبت جهانی سومین محوطه اورارتویی دنیا، افتتاح یک مدرسه‌ فامیلی، طوفان شن در شرق کرمان و... عناوین بسته خبری امروز است.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: هر روز خبرهای مختلفی در صفحات استان‌های خبرگزاری مهر منتشر می شود که ممکن است از چشم مخاطب دور بماند.

در بسنه خبری امروز خبری می خوانید از قرار گرفتن هفت سایت تالابی ایران در لیست سرخ مونترو  و ثبت جهانی سومین محوطه اورارتویی دنیا، همچنین سری به استان قم می زنیم و سخنرانی شریعتمداری را می خوانید که در مورد انتخابات مجلس پیش‌بینی کرده است.

۷ سایت تالابی ایران جزو لیست سرخ مونترو قرار دارد

بنا بر گفته مدیر ارتباطات دبیرخانه کنوانسیون تالاب های رامسر، در حال حاضر هفت سایت تالابی ایران بر اساس قطعنامه ۳.۲ کنوانسیون رامسر جزو لیست سرخ مونترو قرار دارد ولی بحران تالابی مختص ایران نبوده و در همه جای دنیا شاهد بروز بحران هایی در بحش تالاب ها هستیم.

کامیلا چالمرز تصریح کرده است:  آنچه که امروز به نظر مهم می رسد این است که برنامه ای تدوین شود تا از تالاب ها حفاظت خردمندانه صورت بگیرد و  دریاچه ارومیه یکی از مهمترین تالاب هاست که در صدد تدوین برنامه ای جامع در زمینه اطلاع رسانی و آگاهی رسانی در مورد آن هستیم.

۲۱ کشور در آغاز تشکیل عضو کنوانسیون رامسر بودند که امروز این تعداد به ۱۶۹ کشور رسیده است.

پیش بینی شریعتمداری از انتخابات مجلس

در ادامه اظهار نظرهای فعالان سیاسی مدیرمسئول کیهان در قم حضور یافت و در جمع مردم این شهر در مسجد جهل مردان اینگونه پیش بینی کرد که در انتخابات پیش رو اصولگرایان پیروز خواهند شد.

وی گفت: در حال حاضر حرکت نیروهای مؤمن و متعهد خوب است و پیش‌بینی می‌شود مجلس آینده مطلوب باشد.

دژ بسطام؛سومین محوطه اورارتویی دنیا ثبت جهانی می‌شود

جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی با اعلام اینکه مقدمات لازم برای ثبت جهانی دژ بسطام چایپاره سومین محوطه اورارتویی دنیا در حال مهیا شدن است گفت: دژ بسطام یکی از آثار مهم تاریخی استان و تمدن بشری است و قابلیت جهانی شدن را دارد.

کد N1137930

وبگردی