آفتاب
هفته بیست‌وششم لیگ بسکتبال؛

برد و باخت جنوبی‌ها مقابل پایتخت‌نشینان

برد و باخت جنوبی‌ها مقابل پایتخت‌نشینان

تیم پتروشیمی بندرامام در هفته بیست‌وششم مسابقات بسکتبال لیگ برتر و در تهران پیروز شد تا صدرنشین بماند، در حالی که دیگر نماینده جنوب نتیجه دیدار در پایتخت را واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست‌وششم مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور عصر امروز دوشنبه با دیدار دو تیم ثامن مشهد و شهرداری گرگان در مشهد آغاز شد که طی آن تیم میزبان با ۵ اختلاف امتیاز حریف خود را از پیش رو برداشت تا به روند بردهای خود پس از مدت ها ناکامی ادامه دهد.

در چارچوب این هفته از مسابقات شهرداری اراک نیز در دیدار خانگی برابر تیم ته جدولی شهرداری تبریز صاحب برتری شد تا موقعیت خود را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشد.

دیدارهای حساس این هفته از مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور در تهران برگزار شد که یکی از آنها به سود نماینده پایتخت و دیگری به سود جنوبی ها تمام شد. در چارچوب این دیدارها و در سالن حکیمیه تیم های دانشگاه آزاد و پتروشیمی بندرامام برابر هم صف‌آرایی کردند که نتیجه آن برتری شاگردان مهران شاهین‌طبع بود. این پیروزی در حالی به سود بازیکنان پتروشیمی تمام شد که آنها در یکی از دو دیدار دور نخست و دوم مسابقات نیز صاحب برتری شده بودند، اما نتیجه یکی از آنها را واگذار کرده بودند. پتروشیمی با کسب این پیروزی همچنان در صدر جدول باقی ماند، هر چند واگذاری نتیجه این دیدار نیز تاثیری در صدرنشینی پتروشیمی نداشت.

در دیگر دیدار مهم این هفته تیم های دوم و سوم جدول رده‌بندی یعنی شیمیدر و نفت آبادان برابر هم صف آرایی کردند. نماینده تهران در این دیدار رقیب خود را شکست داد و جایگاهش را در رده دوم تثبیت کرد.

نتایج دیدارهای هفته بیست و ششم مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور به شرح زیر است:

* دانشگاه آزاد ۶۳- پتروشیمی بندرامام ۷۰

* شیمیدر تهران ۶۳- نفت آبادان ۶۰

* شهرداری اراک ۸۲- شهرداری تبریز ۷۵

* ثامن مشهد ۷۱- شهرداری گرگان ۶۷

کد N1137903

وبگردی