آفتاب

جزئیات دو فقره سرقت مسلحانه در نیم‌ور محلات

جزئیات دو فقره سرقت مسلحانه در نیم‌ور محلات

شب گذشته دو فقره سرقت مسلحانه در شهر نیم‌ور شهرستان محلات رخ داد.

سید احمد سجادی فرماندار محلات ضمن تایید این خبر به خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی – اظهار کرد: شب گذشته بین ساعات 19 تا 20 دو فقره سرقت مسلحانه در نیم‌ور رخ داده است که خوشبختانه آسیبی در پی نداشته است.

به گفته وی، سارقان به گفته شاهدان در صحنه حدود هشت نفر بوده‌اند و از این تعداد 6 نفر نسبت به سرقت اقدام کرده و دو نفر در خودرو به انتظار می‌نشسته‌اند.

وی افزود: سارقان نسبت به سرقت از دو منزل اقدام کرده‌اند و با توجه به اینکه در جریان سرقت دست و پای ساکنان را می بسته‌اند، اطلاع‌رسانی به پلیس با تاخیر انجام شده و در نهایت سارقان قبل از سر رسیدن پلیس محل را ترک کرده‌اند.

سجادی افزود: این سرقت‌ها در ساعات 19.30 و 20 اتفاق افتاده و حدود ساعت 20.30 پلیس در جریان قرار گرفته است.

به گفته وی، براساس گزارش رسیده حدود 15 تا 20 میلیون تومان از منازل مذکور سرقت شده است.

وی اظهار کرد: سارقان بنا به گفته صاحبان منازل دارای حداقل دو سه اسلحه بزرگ و کوچک بوده‌اند، اما رفتار آرامی داشته و به کسی صدمه نزده‌اند.

سجادی تاکید کرد: علیرغم اینکه به نظر می‌رسد موضوع تنها سرقت است، اما با توجه به حساسیت مسئله و با توجه اینکه جو ناامنی در شهر ایجاد شده شب گذشته پلیس استان نیز در محل حضور حضور یافته و نسبت به بررسی موضوع اقدام کرده است.

فرماندار محلات خاطرنشان کرد: در حال حاضر پلیس به شدت در حال پیگیری مسئله است.

وی تاکید کرد: سرقت شب گذشته فقط در نیم ور به وقوع پیوسته و انجام سرقت مسلحانه در محلات و دلیجان صحت ندارد.

به گزارش ایسنا، معاون سیاسی استاندار نیز این موضوع را تایید کرد و به ایسنا گفت: این اتفاق تاکنون در استان ما سابقه نداشته و موضوع بسیار مهمی است و نیروی انتظامی استان مرکزی موضوع را با حساسیت پیگیری می‌کند.
کد N1137113

وبگردی