آفتاب
16 تا 18 اسفندماه امسال

آخرین دستاوردهای علمی در عرصه شیمی زیست‌فناوری ارائه می‌شود

آخرین دستاوردهای علمی در عرصه شیمی زیست‌فناوری ارائه می‌شود

اولین همایش شیمی زیست‌فناوری، 16 تا 18 اسفندماه امسال به همت پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست‌فناوری و پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار علمی ایسنا، «ایجاد فضایی برای تبادل علمی محققانی که در مرز دانش شیمی و بیوتکنولوژی تحقیق می‌کنند»، «کمک به گسترش تحقیقات در زمینه‌های میان رشته‌ای که مورد تاکید وزارت علوم است»، «تشریک مساعی با اساتید، دانشمندان و سیاستگذاران امور مرتبط با رشته‌های شیمی و زیست شناسی و زیست فناوری»، «ارائه آخرین دستاوردهای علمی محققان در عرصه شیمی زیست‌فناوری» و «جلب توجه مسؤولین کشور به اهمیت ایجاد و حمایت از رشته‌ها و زمینه‌های تحقیقاتی میان رشته‌ای» از جمله اهداف برپایی این همایش علمی است.

«زیست‌کاتالیز، کاتالیز سبز و تبدیلات زیستی»، «علوم و فناوری زیست‌الگو»، «شیمی زیست‌فناوری و مهندسی بیوشیمی» و «زیست‌فناوری و شیمی محیط زیست» از جمله موضوعات محوری این کنگره علمی محسوب می‌شوند.

بر اساس اعلام دبیرخانه همایش، 30 بهمن ماه امسال آخرین مهلت ارسال مقاله کامل است. همچنین از نویسندگان چکیده‌های منتخب برای ارائه مقاله کامل در مجلات IJB, BMJ و JICS دعوت به عمل خواهد آمد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی http://chembiotech.ir/Pages/Default.aspx مراجعه کنند.

انتهای پیام

کد N1136740

وبگردی