آفتاب
محمدی‌گلپایگانی:

اگر رهبری لب تر کنند میلیون‌ها بسیجی بسیج خواهند شد

اگر رهبری لب تر کنند میلیون‌ها بسیجی بسیج خواهند شد

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: اگر مقام معظم رهبری امروز برای ضرورت و یاری کشور لب تر کنند اطمینان داشته باشید که میلیون‌ها بسیجی بسیج خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، آیت‌الله محمدی گلپایگانی در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های حاشیه شهر مشهد که به مناسبت دهه فجر در محل ورزشگاه شهیدان مدافع حرم برگزار شد، اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی و امنیتی حاشیه شهر دو سال پیش به دستور مقام معظم رهبری کلنگ‌زنی شدند و اکنون به بهره‌برداری رسیدند.

وی با ابلاغ سلام گرم مقام معظم رهبری به مردم مشهد ادامه داد: رهبر معظم انقلاب به جای جای کشور توجه و عنایت دارند و جای بسی خوشحالی است که خداوند ملت را از چنین نعمت بزرگ رهبری بیدار و هوشیار برخوردار کرده است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اسیر شدن تفنگ‌داران نیروی دریایی آمریکا در خلیج‌فارس، افزود: همه شاهد بودند که در همین چند هفته گذشته در خلیج‌فارس چه اتفاقی افتاد. تعدادی از تفنگداران آمریکایی در اوج غرور و رخوت پا در حریم خاک‌های کشور ما گذاشته بودند که خوشبختانه به دست جوانان دلاور سپاه اسیر شدند.

محمدی گلپایگانی در این خصوص خاطرنشان کرد: این اسیران پرسنل ارتش کشوری بودند که ادعا می‌کند از توان و تجهیزات قابل توجهی برخوردار است، در حالی که وقتی اسیر شدند در اوج ذلت بودند و سرهایشان را به زیر گرفته بودند و تصویرشان در سراسر جهان پخش شد، این ارتش متعلق به کشوری بود که ادعا می‌کند کسی نمی‌تواند در مقابلش بایستد و امروز حتی اروپای متمدن را مستعمره خود کرده است.

وی تصریح کرد: نکته زیبا و قابل توجه این رویداد این است که این جوانان دو سه روز پس از به اسارت در آوردن پرسنل نیروی دریایی آمریکا به خدمت مقام معظم رهبری رسیدند و از دست مبارک ایشان نشان فتح گرفتند. این نشان عالی‌ترین نشانی است که به دلیل شجاعت و از خودگذشتگی دریافت کردند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به حادثه برخورد موشک ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایرانیان، عنوان کرد: زمانی که این هواپیمای مسافربری با حدود 300 مسافر اعم از غیر نظامی، زن، کودک و ... هدف موشک یک ناو آمریکایی قرار گرفت و همه به شهادت رسیدند. فرمانده آن‌ ناو نشان شجاعت دریافت کرد اما در حقیقت آن نشان خباثت بود. این نشانی که جوانان سپاه از رهبر انقلاب دریافت کردند پاسخی به آن عمل است.

محمدی گلپایگانی در خصوص پیام این اتفاق خطاب به آمریکا، اظهار کرد: سر به سر ما نگذارید، ما برای شرف و عزتمان هیچ حد و مرزی نمی‌شناسیم. جوانان این کشور با رهبر خود پیمان خون بسته‌اند.

وی با بیان اینکه رزمندگان با خون خود این رژیم را پایه‌گذاری کردند، گفت: نظامی که 38 سال پیش با خون رزمندگان پایه‌گذاری شد اکنون به درختی تنومند تبدیل شده که شاخ و برگ آن تمام جهان را در بر گرفته است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به آمادگی و قدرت نیروهای نظامی کشور، خاطرنشان کرد: در حال حاضر به دلیل این آمادگی و قدرت نیروهای نظامی است که دشمنان کوچکترین حرکتی علیه کشور انجام نمی‌دهند، زیرا اگر غیر از این بود به ما مهلت نمی‌دادند. همه باید بدانند که عزت و افتخاری که امروز داریم از این قدرت و آمادگی نشات می‌گیرد. اگر مقام معظم رهبری امروز برای ضرورت و یاری کشور لب تر کنند اطمینان داشته باشید که میلیون‌ها بسیجی بسیج خواهند شد.

محمدی گلپایگانی با اشاره به اینکه ساکنین مشهد در شهری سر بر بالین می‌گذارند که امام‌رضا(ع) در آن حضور دارد، عنوان کرد: این افتخار کمی نیست و اطمینان داشته باشید که این بزرگوار هوای همسایگان خود را خواهد داشت.

وی یادآور شد: برای ثبات و دوام این نظام مقدس و رهبری تا زمانی که ظهور ولی عصر(عج) برسد از خداوند می‌خواهیم که این نظام مقدس را به نظام جهانی امام زمان(عج) متصل کند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به عدم دسترسی افراد ساکن در حاشیه شهر مشهد به برخی از خدمات رفاهی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب از امام جمعه این شهر خواست تا به این وضعیت سرو سامانی بدهد و ایشان نیز با وجود مشکلات بسیار در راستای رفع این نابه‌سامانی‌ها تلاش کرد.

انتهای پیام

کد N1136093

وبگردی