آفتاب

رقابت 18 نامزد برای تصاحب یک کرسی مجلس در تویسرکان

رقابت 18 نامزد برای تصاحب یک کرسی مجلس در تویسرکان

فرماندار شهرستان تویسرکان از رقابت 18 کاندیدا برای تصاحب یک کرسی در مجلس شورای اسلامی در این شهرستان خبر داد.

"حبیب مومیوند" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه همدان، از تأیید شدن 6 نفر از عدم احراز شده‌ها در مرحله قبل روند تأیید صلاحیت‌ها خبر داد و گفت: با تأیید این 6 نفر، 18 کاندیدا برای حضور در مجلس شورای اسلامی با یکدیگر رقابت خواهند پرداخت.

وی به انصراف سه نفر برای حضور در انتخابات مجلس اشاره کرد و با بیان اینکه انتخابات مجلس و خبرگان هفتم اسفندماه امسال همزمان با سراسر کشور در تویسرکان برگزار می‌شود، افزود: تبلیغات رسمی کاندیداها برای مجلس شورای اسلامی از 29 بهمن‌ماه‌جاری تا 24 ساعت قبل از برگزاری انتخابات و برای خبرگان رهبری از 22 بهمن‌ماه تا 24 ساعت قبل از برگزاری انتخابات آغاز می‌شود.

مومیوند از کاندیداها و طرفداران آنان خواست تا به دور از هرگونه تنش‌آفرینی به معرفی، برنامه‌ها و اهداف خود بپردازند و با رعایت اخلاق و قانون‌مداری از تخریب رقیب خودداری کنند.

فرماندار شهرستان تویسرکان با تأکید بر اینکه سیاست فرمانداری شهرستان بی‌طرفی است، عنوان کرد: تمامی دستگاه‌های شهرستان مؤظف هستند تا در وقت اداری از هیچ کاندیدایی طرفداری نکنند همچنین نباید از امکانات بیت‌الماال به نفع و یا ضرر کاندیدایی استفاده شود.

انتهای پیام

کد N1135727

وبگردی