آفتاب

گواردیولا: بازی سختی بود

گواردیولا: بازی سختی بود

سرمربی بایرن مونیخ بازی برابر بایرلورکوزن را سخت توصیف کرد و به ستایش از عملکرد شاگردانش در این دیدار پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از رویترز، در حساس ترین بازی هفته بیستم بوندسلیگا، دو تیم بایرن مونیخ و بایرلورکوزن به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پپ گواردیولا در نشست خبری بعد از بازی گفت: در نیمه نخست مشکلات زیادی داشتیم و نمی توانستیم توپ را به خوبی به گردش درآوریم. هرچند در این نیمه مالکیت توپ را در اختیار داشتیم اما عملکرد خوبی از خود نشان ندادیم و نتوانستیم به خوبی از این برتری خود بهره بگیریم.

او ادامه داد: در بین دو نیمه بازیکنان استراحت کردند و به خوبی اشتباهات را به آنها یادآور شدم. خوشبختانه با شروع نیمه دوم، عملکرد بهتری از خود نشان دادیم و می توانستیم دروازه حریف را باز کنیم. در این نیمه، بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم. داگلاس کاستا نشان داد که در کناره ها بهتر از خط میانی بازی می کند. او بارها خط دفاعی حریف را اذیت کرد و شب خوبی را پشت‌سر گذاشت.

سرمربی بایرن مونیخ در ادامه سخنانش به ستایش از کیمیچ، ستاره جوان تیمش پرداخت و گفت: کیمیچ شبی استثنایی داشت. او در غیاب دو ستاره بایرن مونیخ، در خط دفاعی به بازی گرفته شد و نشان داد چه بازیکن باهوش و توانایی است. او اجازه نداد خاویر هرناندس و کیسلینگ، صاحب فرصت گلزنی شوند و شب بسیار خوبی را پشت سرگذاشت. به این بازیکن جوان به خاطر این عملکرد خوب تبریک می گویم.

بایرن مونیخ با این تساوی، 53 امتیازی شد و با هشت امتیاز اختلاف نسبت به بوروسیا دورتموند در صدر جدول رده بندی باقی ماند.

انتهای پیام

کد N1135057

وبگردی