آفتاب
توسط دادستان مرکز استان البرز تشریح شد؛

جزئیات دستگیری مدیر سایت تقلبی سهام عدالت در کرج

جزئیات دستگیری مدیر سایت تقلبی سهام عدالت در کرج

کرج - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از بازداشت فردی خبر داد که با راه اندازی یک سایت به نام سهام عدالت اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری استان البرز، حاجی رضا شاکرمی درباره جزئیات پرونده فردی که اقدام به راه‌اندازی سایت سهام عدالت برای کلاهبرداری از مردم کرده بود، گفت: بر اساس رصد پلیس فتای استان البرز مطلع شدیم فردی اقدام به راه‌اندازی سایتی برای عرضه و فروش سهام عدالت به آدرس wwwsahamedalat.com کرده است.

شاکرمی در ادامه گفت: صاحب این سایت که آن را شبیه سایت‌های دولتی طراحی کرده بود به مخاطبان و مراجعان سایت اعلام می‌کرده که برای عرضه و فروش یا دریافت اخبار سهام عدالت مبلغ ۵۰ هزار ریال به حساب وی واریز و کد کاربری دریافت کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اشاره به اینکه ۷۰۰ نفر اقدام به واریز  وجه و پر کردن فرم در این سایت کرده بودند، توضیح داد: پس از شناسایی مدیریت سایت، با هماهنگی دادستانی و با استفاده از ترفندهای خاص، وی به کرج هدایت و بازداشت شد.

وی در پایان با هشدار به مخاطبان سایت‌های عمومی، از مردم خواست کرد بدون اطمینان از رسمی بودن سایت و اعلام آن از مراجع رسمی، اقدام به ارائه اطلاعات شخصی یا واریز وجه در فضای مجازی نکنند.

کد N1134282

وبگردی