آفتاب

دستگیری معاون قلابی دادستان

دستگیری معاون قلابی دادستان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز گرگان از دستگیری معاون دادستان قلابی در گرگان خبرداد و گفت: این فرد با جعل عناوین مختلف همچون معاون دادستان، قاضی و .. به رانت خواری و اخاذی از شهروندان اقدام کرده است.

میزان نوشت: دادستان عمومی و انقلاب مرکز گرگان از دستگیری معاون دادستان قلابی در گرگان خبرداد و گفت: این فرد با جعل عناوین مختلف همچون معاون دادستان، قاضی و .. به رانت خواری و اخاذی از شهروندان اقدام کرده است.
حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حقی  با اشاره به دستگیری معاون دادستان قلابی در گرگان اظهار کرد: شخصی که با جعل عناوین مختلف همچون معاون دادستان، قاضی با ادعاهای واهی به رانت خواری و سودجویی از شهروندان اقدام کرده است دستگیر شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز گلستان در ادامه افزود: این فرد با پیگیری های دادستانی و حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گلستان دستگیرو با قرار تامین روانه زندان شده است.

وی اضافه کرد: پرونده در حال بررسی است و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.

حجت الاسلام حقی به شهروندان توصیه کرد ادعاهای واهی سودجویان و فرصت طلبان مبنی بر اینکه توانایی انجام امورات قضایی به صورت غیرقانونی را دارند جدی نگیرند و هیچ گونه اعتمادی به این حرف ها نداشته باشند و ممکن است که دراین رابطه شهروندان متضرر و بعضا آبروی خود را از دست دهند.

کد N1132859

وبگردی