آفتاب
روشمار فوتبال ایران – 13 بهمن

سالروز پیروزی دراماتیک پرسپولیس مقابل استقلال با درخشش ایمون زاید

سالروز پیروزی دراماتیک پرسپولیس مقابل استقلال با درخشش ایمون زاید

چهار سال پیش و در چنین روزی، پرسپولیس با درخشش ایمون زاید در 10 دقیقه توانست حریفش را با حساب 3 بر 2 شکست دهد.

چهار سال پیش و در چنین روزی، پرسپولیس با درخشش ایمون زاید در 10 دقیقه توانست حریفش را با حساب 3 بر 2 شکست دهد.

به گزارش ایسنا، در روزشمار 13 بهمن فوتبال ایران و در سال 90، پرسپولیس و استقلال داربی 74 پایتخت را برگزار کردند که پرسپولیسی ها پس از چهار شکست پیاپی مقابل استقلال، در شرایطی که دو بر صفر از حریف خود عقب بودند، در دقیقه پایانی بازی و با وجود 10 نفره بودن، توانستد با گل‌های ایمون زاید، سه بر دو تیم مظلومی را شکست دهند.

گل های این بازی را میلاد میداوودی در دقیقه 32 و فریدون زندی در دقیقه 42 برای استقلال به ثمر رساندند و هر سه گل پرسپولیس را ایمون زاید در دقایق 81 ،83 و 91 وارد دروازه آبی‌ها کرد.

همچنین در 13 بهمن سال 82، استقلال و پرسپولیس داربی 54 پایتخت را برگزار کردند که دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. در این بازی داود سیدعباسی برای استقلال و حامد کاویان‌پور برای پرسپولیس گلزنی کردند.

در سال 92 و در چنین روزی، امیر قلعه نویی در اظهارنظری جالب توجه، درباره کارلوس کی‌روش گفت: مگر تیم ایران تا به حال به جام جهانی نرفته است که کی‌روش می گوید با این شرایط نمی توانیم به جام جهانی برویم؟ ما پیش از این سه بار به جام جهانی صعود ‌کردیم. مگر ما بازیکن در اروپا نداشتیم؟ مگر ما مدال المپیکی نداشتیم؟ ایران حتی در مدال‌های المپیک نیز از پرتغال جلوتر بوده است، همه می دانند که کسب هر مدال المپیک چقدر هزینه‌بر است. اینکه این آقا ایران را این طور تخریب می‌کنند به هیچ عنوان درست نیست. اگر او این مطالب را یک و نیم سال است که مطرح می‌کند، من 10 سال است که این موارد را عنوان می‌کنم که اگر از نظر سخت‌افزاری و امکانات مهیا باشیم می‌توانیم جزو 20 کشور برتر جهان در فوتبال باشیم.

انتهای پیام

کد N1129014

وبگردی