آفتاب
سخنگوی طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی در شهرهای کشور خبر داد

آغاز ثبت‌نام 90 هزار تاکسی فرسوده از امروز/محدودیتی برای ثبت‌نام تاکسی‌ها نیست

آغاز ثبت‌نام 90 هزار تاکسی فرسوده از امروز/محدودیتی برای ثبت‌نام تاکسی‌ها نیست

سخنگوی طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی در شهرهای کشور با تاکید بر اینکه تعداد ثبت نامی ها در شهرها هیچ محدودیتی ندارد گفت: از امروز تاکسیرانان می‌توانند برای ثبت نام در این طرح به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه نمایند و در این طرح محدودیتی برای ثبت نام وجود ندارد و تاکسی‌های سال 83 به قبل در هر شهرستان می توانند ثبت‌نام کنند.

مهران کفاش در گفت‌وگو با خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: خودروهای جایگزین شامل سمند EF7 و پژو 405 GLX مجهز به مخزن CNG با امکان پیمایش حداقل 300 کیلومتر در هر بار سوخت گیری، GPS برای اندازه گیری پیمایش تاکسی و تاکسیمتر برای اعلام کرایه جا به جایی مسافران می باشد.

وی افزود: ساعت کاری دفاتر از 8 صبح لغایت 17 می باشد ولی با هماهنگی های صورت گرفته در صورت حضور تاکسیرانان محترم در دفاتر، ساعت کاری دفاتر پیشخوان دولت تا ساعت 22 قابل تمدید خواهد بود.

سخنگوی طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی با اشاره به اینکه هزینه ثبت نام در دفاتر پیشخوان دولت بر عهده تاکسیران می باشد گفت: مبلغ تعیین شده 86 هزار ریال برای اشخاص حقیقی و 94 هزار ریال برای اشخاص حقوقی میباشد.

کفاش افزود: در صورت دریافت پیام کوتاه مبنی بر عدم تایید سازمان تاکسیرانی یا سازمان حمل و نقل همگانی، تاکسیرانان می بایست به سازمان مربوطه مراجعه نمایند.

وی ادامه داد: امروز دوشنبه 12 بهمن خودروهایی که رقم آخر پلاک آنها عدد (2)؛ روز سه شنبه 13 بهمن خودروهایی که رقم آخر پلاک انها عدد (3)، چهارشنبه 14 بهمن خودروهایی که رقم آخر پلاک انها عدد (4) و پنجشنبه 15 بهمن خودروهایی که رقم آخر پلاک انها عدد (5) به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و ثبت نام نمایند.

انتهای پیام

کد N1127821

وبگردی