آفتاب

تولید هارد اکسترنال ضد آب و ضربه در سیلیکون‌پاور

تولید هارد اکسترنال ضد آب و ضربه در سیلیکون‌پاور

نخستین هارد ضدآب و ضدضربه با قابلیت رمزگذاری توسط کمپانی سیلیکون‌پاور به بازار آمد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، هارد اکسترنال A65 سیلیکون پاور‌، ساخت تایوان‌، توسط شرکت داده‌پرداز رایانه متین عرضه‌ شد.

کمپانی سیلیکون پاور مدعی ‌است که نخستین هارد‌اکسترنال با ویژگی‌های ضدآب، ضدضربه و گرد‌و‌غبار مطابق با استاندارد IP67 را تولید کرده‌ است. از امکانات این محصول می‌توان به نرم‌افزار SP HDD lock Utility اشاره کرد که اطلاعات شخصی شما را در برابر دیگران محافظت می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به اینترفیس‌ USB3.0 سازگار با USB2.0‌، استفاده از پلاستیک‌(rubber) در سطح بدنه، ضد‌ضربه و سقوط مطابق با استاندارد‌ MIL-STD 810G ارتش ایالات متحده آمریکا، ظرفیت 2TB/1TB و گارانتی 3 ساله آن اشاره‌کرد.

شرکت ‌داده‌پرداز‌ رایانه متین عرضه‌کننده محصولات مرتبط با حافظه در صنعت موبایل و کامپیوتر مانند هاردهای اکسترنال و SSD، انواع کارت‌های حافظه موبایل، دوربین، DRAM یا رم‌های کامپیوتر و لپ‌تاپ، پاوربانک (شارژر همراه)، باتری، انواع فلش مموری، محصولات WiFi و گروه کالاهای OTG است.

شرکت داده‌پرداز رایانه متین دارای نمایندگی‌های فروش در سراسر کشور است و در شهرهای تهران، رشت، اصفهان، تبریز، مشهد، اهواز، شیراز، کرمانشاه، بندرعباس، یزد، کرمان، کرج و بابل دفاتر خدمات پس از فروش دارد. امکان دانلود این نرم‌افزار روی تارنمای شرکت امکان‌پذیر است.

انتهای پیام

کد N1127220

وبگردی