آفتاب

اعمال سلیقه، روزمرگی و بی‌برنامگی مشکل بسیاری از شهرداری­‌هاست

اعمال سلیقه، روزمرگی و بی‌برنامگی مشکل بسیاری از شهرداری­‌هاست

معاون امور شهرداریهای سازمان شهرداری­‌ها و دهیاری­‌های کشور گفت: اعمال سلیقه، بی ­برنامگی و روزمره عمل کردن مشکل بسیاری از شهرداری­‌های کشور است و این روند سبب مشاهده برخی کاستی‌ها در حوزه شهری می‌شود.

علی نوذرپور در گفت­‌وگو با خبرنگار«شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، در رابطه با وضعیت نامطلوب مبلمان شهری در بسیاری از شهرهای کشور گفت: وظیفه اجرای مبلمان شهری بر عهده مدیران محلی است و کاستی در این بخش نیز متوجه این حوزه است.

وی در این باره اظهار کرد: چارچوب‌ها و برنامه‌های تعیین شده در سطح ملی به حوزه­ های محلی ابلاغ می­ شود و ادامه کار ، اجرا و تصویب برنامه­ ها در حوزه شهری و عمل به برنامه­ ها به شهرداری‌ها و شوراهای شهر مرتبط است.

معاون امور شهرداری­ های سازمان شهرداری­ ها و دهیاری ­های کشور با بیان اینکه چارچوب‌های تدوین شده در سطح ملی باید در برنامه‌ریزی‌های محلی رعایت شود، گفت: اجرای چارچوب­ ها و برنامه­ های تدوین شده می­ تواند در بهبود کیفیت مبلمان شهری موثر باشد.

نوذرپور بیان کرد: یکی از اهداف و برنامه ­های مهم ما در وزارت کشور درباره شهرداری­‌ها سوق دادن آنها به سمت تدوین و اجرای برنامه‌ها در چارچوب­‌های تعیین شده در سطح ملی است که این مهم با جدیت پیگیری می‌شود.

انتهای پیام

کد N1127191

وبگردی