آفتاب
فرماندار:

با شایعه‌سازان حادثه گروگان‌گیری دزفول برخورد می‌شود

با شایعه‌سازان حادثه گروگان‌گیری دزفول برخورد می‌شود

فرماندار دزفول گفت: به دنبال حادثه گروگان‌گیری در دزفول، برخی سایت‌ها به شایعه‌پراکنی بسیار بد و آزاردهنده‌ای مشغول شده بودند که با تعدادی از این سایت‌ها برخورد و پرونده این سایت‌ها به دستگاه قضایی ارجاع شده است.

حبیب آصفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، با اشاره به گروگان‌گیری اخیر در دزفول اظهار کرد: با همکاری دستگاه‌های اطلاعاتی، تلاش نیروی انتظامی و دستگاه‌های قضایی و همچنین نظارت شورای تامین شهرستان دزفول، فردی که گروگان گرفته شده بود، آزاد شده و فرد گروگان‌گیر نیز دستگیر شده است.

وی افزود: به دنبال این گروگان‌گیری، برخی سایت‌ها به شایعه‌پراکنی بسیار بد و آزاردهنده‌ای مشغول شده بودند که با تعدادی از این سایت‌ها برخورد و پرونده این سایت‌ها به دستگاه قضایی ارجاع شده است.

آصفی با بیان این که پس از حادثه گروگان‌گیری، هیچ مورد امنیتی از جمله بمب‌گذاری و آدم‌ربایی و غیره در دزفول اتفاق نیفتاده است، ادامه داد: با سایت‌ها و مجموعه‌هایی که با جوسازی، آرامش مردم را مختل می‌کنند و به افکار عمومی آسیب می‌رسانند، با قدرت برخورد و عملکرد آنان از طریق قانونی پیگیری خواهد شد.

فرماندار دزفول با تاکید بر این که مردم به شایعات منتشرشده دامن نزنند، عنوان کرد: افراد نباید به دنبال بازی‌های سیاسی یا زیر سوال بردن افراد خاصی در شهر دزفول باشند زیرا ایجاد ناامنی جز آزار روح مردم، نتیجه دیگری ندارد.

آصفی با اشاره به اقدامات لازم جهت پیشگیری از وقوع این نوع از حوادث گفت: آموزش عمومی باید افزایش یابد و از سوی مسئولان امنیتی انتظامی نیز پذیرفته شده است که آموزش عمومی را گسترش دهند.

وی ادامه داد: مردم نیز با استفاده بیشتر از دوربین‌های مداربسته و سایر تجهیزاتی که موجب بالا رفتن امنیت می‌شوند، امنیت خود و امنیت عمومی را افزایش دهند.

انتهای پیام

کد N1121524

وبگردی