آفتاب

کسب رتبه اول توسط شعبه هرمزگان بیمه‌معلم

کسب رتبه اول توسط شعبه هرمزگان بیمه‌معلم

مدیر شعبه استان هرمزگان بیمه معلم تاکید کرد که برنامه‌ریزی برای قرار گرفتن در میان سه شعبه برتر، این شعبه را به رتبه نخست شعب بیمه معلم رسانده است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، عبدالرضا نادری‌پور گفت: بر اساس شاخص‌ها، شعبه استان هرمزگان بیمه معلم توانسته است رتبه یک را در رنکینگ پرتفوی مستقل ماهانه شعب با امتیاز کل ۳٫۸ از ۴ کسب کند.

نادری‌پور با اشاره به اینکه شعبه هرمزگان بیمه معلم در ۹ ماه نخست امسال توانست جایگاه اول را در میان همه شعب از آن خود کند، گفت: این جایگاه اتفاقی به دست نیامد و حاصل یک برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده بود.

وی با اشاره به اینکه جایگاه نخست که پارسال نیز از آن شعبه هرمزگان شد، امسال هم حفظ شد، اظهارکرد: ما سه شاخص سهم بازار، سوددهی و رضایت مشتریان را محور قرار دادیم و تاکید داشتیم که باید به اهداف تعیین‌شده در این بخش دست یابیم.

نادری‌پور با بیان اینکه هدف‌گذاری برای کسب رتبه قابل قبول در شعبه هرمزگان از سال ۱۳۹۲ آغاز شد، اظهارکرد: شرکت بیمه معمولا تمرکز خود را به بازارهای کلان معطوف کرده‌اند و به همین دلیل هدف ما رفتن به سمت بازارهای خرد و متوسط با ریسک مناسب بود که خوشبختانه در این بخش بسیار موفق بودیم.

مدیر شعبه استان هرمزگان بیمه معلم با تاکید بر این که شعبه، هادی و حامی نمایندگان است، گفت: در حال حاضر ۴۸.۵ درصد پرتفوی شعبه، کم‌ریسک است که عددی بسیار مناسب و قابل قبول است.

انتهای پیام

کد N1120302

وبگردی