آفتاب
معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی خبر داد

شرکت برق صدرنشین میزان استخدامی‌های کشوری

شرکت برق صدرنشین میزان استخدامی‌های کشوری

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی گفت: بیشترین سهم استخدامی مربوط به شرکت برق منطقه‌ای است.

کوکب موسوی در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، افزود: شرکت برق منطقه‌ای با پذیرش 24 نفر بیشترین سهم را در آزمون استخدامی جامع کشوری دارد.

وی با اشاره به سهم 46 نفری استخدامی استان در این آزمون، خاطرنشان کرد: طی این آزمون قرار است 2000 نفر در کل کشور استخدام شوند و از آمار ثبت نامی افراد اطلاعاتی در دسترس نیست.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی با بیان اینکه این آزمون کاملا به صورت ملی و متمرکز برگزار می‌شود، اظهار کرد: آزمون استخدامی متمرکز در حالی برگزار می‌شود که اطلاعات استانی در این خصوص وجود ندارد.

وی در خصوص تفکیک ادارات برای استخدام این افراد اعلام کرد: درخراسان رضوی برای سازمان پزشک قانونی پنج نفر، شرکت سهامی مادر تخصصی عمران شهرک‌های جدید یک نفر، وزارت ورزش و جوانان دو نفر، وزارت امور اقتصاد و دارایی یک نفر، شرکت آب و منطقه‌ای 13 نفر و شرکت برق منطقه‌ای 24 نفر مقرر شده است.

موسوی تصریح کرد: توافقات برای تعیین استخدامی‌ها بر مبنای گفت‌وگوهای انجام گرفته در تهران و به صورت ملی است و براساس نیازها و تقاضاهای استان صورت نگرفته است.

انتهای پیام

کد N1115589

وبگردی