آفتاب

آغاز ثبت‌نام در دوره تربیت کارشناس حسابداری در سازمان جهاد دانشگاهی شریف

آغاز ثبت‌نام در دوره تربیت کارشناس حسابداری در سازمان جهاد دانشگاهی شریف

مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف دوره‌های آموزشی تربیت کارشناس حسابداری را در این مرکز برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف، این دوره‌ها با هدف کسب تکنیک‌های کاربردی جهت انجام خدمات حسابداری و ارتقای مهارت‌های حرفه‌ای حسابداران و همچنین نیاز دانشجویان، دانش‌آموختگان، کارشناسان و مدیران به افزایش دانش و مهارت‌ها در حوزه حسابداری برنامه‌ریزی شده است.

همچنین این دوره‌ها با محتوای آشنایی با حسابداری خدماتی، بازرگانی و صنعتی، تهیه و تنظیم دفاتر قانونی، حسابداری حقوق و دستمزد، حسابداری مالیاتی، تهیه صورت‌های مالی و یادداشت‌های همراه، کارگاه عملی کاربرد excel در حسابداری، کارگاه عملی نرم‌افزار مالی و... طی 110 ساعت از نیمه بهمن ماه به شرکت کنندگان آموزش داده می‌شود.

بر اساس این گزارش، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته حسابداری و یا افرادی که دو سال سابقه کار در زمینه حسابداری دارند، امکان ثبت نام و شرکت در این دوره‌ها را دارند. همچنین با توجه به تغییر رویکرد در برگزاری دوره‌های دپارتمان امور مالی و حسابداری مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف دوره‌های تربیت مدیر مالی، تربیت کارشناس حسابداری، هوش مالی و بسته‌ای از سایر دوره‌های کوتاه مدت مرتبط به صورت عملی و پروژه محور همراه با به اشتراک گذاری تجربیات در این مرکز برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66075641 تماس گرفته و یا به وب سایت www.sctae.info مراجعه کنند، همچنین می‌توانند رزومه خود را به پست الکترونیکی [email protected] ارسال کنند.

انتهای پیام

کد N1115573

وبگردی