آفتاب

شرح زیبای نایب رئیس نشریه آس اسپانیا بر این عکس/ مصدومیت بیل در دیدار مقابل خیخون!

شرح زیبای نایب رئیس نشریه آس اسپانیا بر این عکس/ مصدومیت بیل در دیدار مقابل خیخون!

خوانما تروبا – نایب رئیس آس در شماره روز جمعه این نشریه برای تصویر دلجویی رونالدو از بیل این مطلب را نوشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ خوانما تروبا در شماره جمعه آس نوشته است :

شاید حرفم دیوانه وار به نظر برسد اما ... چه می شد اگر همه انسان ها خوب بودند؟ همه آدم ها خوب، قابل اتکا و سخاوتمند بودند و بالاترین ارزش های انسانی را داشتند. من جدی هستم. بازیکنان هم مثل من و شما عادی و چه بسا عادی تر از ما بودند. اکنون وقتی نام ستارگان فوتبال دنیا به میان بیاید همه ما یاد ماشین های گرانقیمت ، پارتی ها و ... می افتیم.  این بحث ها باعث می شود که بازیکنان را در دنیایی مجزا از خود بدانیم که نتوانیم درکشان کنیم اما شاید آنها چندان هم با ما فرق نداشته باشند.
اگر در مورد این ساده انگاری ناگهانی من متعجب شدید به تصویر فوق نگاه کنید. دلیلی برای شوخی کردن یا انتقاد نمی بینم. یک هم تیمی نگران هم تیمی دیگر است. یک نگاه پاک و یک سوال صادقانه. کریستیانو می توانست ایستاده سوال بپرسد اما ترجیح داد بنشیند . می توانست فقط حرف بزند اما ترجیح داد که هم تیمی خود را لمس کند. رونالدو سعی می کند که به هم تیمی اش آرامش بدهد و او را ساکت نگه دارد.
این رفتار تحت هر شرایطی قابل تحسین است. این برخورد وقتی جالب می شود که از میان دو بازیکن یکی پادشاه است و دیگری جانشینش. یکی ستاره امروز است و دیگری ستاره فردا. هر دو اما برای یک هدف تلاش می کنند. هر دو آزادی و عملکرد منحصر بفرد خودشان را دارند.
این دو هیچ نقشی بازی نمی کنند. هیچ کدام دهانشان را با دست نپوشانده اند. همه چیز عادی است. هیچ کدام دنبال پزشک نمی گردند. هر دو منتظر هستند. کمک به موقعش خواهد رسید. بیل باید سه  هفته برای بازگشت منتظر بماند آن هم در حالی که در بهترین روزهایش به سر می برد.

4141

کد N1115525

وبگردی