آفتاب
نصرالله سجادی:

تا بیستم اسفند تمامی مجامع عمومی فدراسیون‎ها باید برگزار شود

تا بیستم اسفند تمامی مجامع عمومی فدراسیون‎ها باید برگزار شود

نصرالله سجادی با اشاره به اهمیت تخصیص ۱۰ درصدی بودجه هیئت های ورزشی گفت : چنانچه فدراسیونی این بودجه را به هیات های استانی پرداخت نکند سال آینده این رقم از بودجه فدراسیون کسر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، چهارشنبه ۳۰ دی ماه، نشست روسای فدراسیون های ورزشی، معاونین و مدیران کل ستادی با حضور محمود گودرزی برگزار شد.

 معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان نیز در ابتدای سخنانش اهمیت برگزاری مجامع عمومی را مورد توجه قرار داد و افزود: طبق اعلام معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون های ورزشی باید از ۲۰ دی تا ۲۰ اسفند، مجامع عمومی خود را برگزار کنند.

نصرالله سجادی محور اصلی برگزاری مجامع عمومی را ارائه گزارش خزانه دار و بازرس و ارائه تقویم فدراسیون دانست و گفت: ارائه و بحث راجع به موارد یاد شده الزامی است .

وی مجامع عمومی را تنها اتفاقی خواند که می تواند همه اعضای فدراسیون را در کنار هم جمع کند و گفت : این رخداد حداقل سالی یک بار باید انجام شود .

سجادی با بیان این موضوع که در سال آینده نیز میان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ها تفاهمنامه منعقد خواهد شد افزود: این تفاهمنامه همانند سال گذشته به طور جدی پیگیری می‌شود .

وی در این جلسه با تاکید بر مشخص کردن ضرورت سفرها و اعزام های برون مرزی اظهار داشت: اولویت خانواده بزرگ ورزش در این خصوص ، المپیک با هدف  کسب جایگاه و مدال است.

دکتر سجادی توجه به سیاست های کلی و اصولی کشور در عرصه دیپلماتیک را بسیار مهم و حیاتی خواند و گفت : برای برگزاری اردوهای برون مرزی و انتخاب کشور مورد نظر باید به سیاست های اصلی نظام توجه شود .

 او در پایان از اهمیت تخصیص ۱۰ درصدی بودجه هیئت های ورزشی سخن گفت و اعلام کرد : چنانچه فدراسیونی این بودجه را به هیات های استانی خود پرداخت نکند سال آینده وزارتخانه این رقم را از بودجه فدراسیون کسر خواهد کرد .

کد N1114127

وبگردی