آفتاب
شیخ نعیم قاسم مطرح کرد؛

توافق هسته‌ای؛ نمونه‌ای از دستاوردهای بزرگ محور مقاومت در منطقه

توافق هسته‌ای؛ نمونه‌ای از دستاوردهای بزرگ محور مقاومت در منطقه

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی با بیان اینکه محور مقاومت دستاوردهای بزرگی را در منطقه خلق کرده است، گفت: توافق هسته‌ای ایران و رفع تحریم‌ها علیه این کشور نمونه‎‌ای از این دستاوردهاست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المنار، «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان با هیئتی از فعالان اردنی در بیروت دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش، شیخ نعیم قاسم در جریان این دیدار تأکید کرد که محور مقاومت دستاوردهای بزرگی را در سطح منطقه خلق کرده است.

وی در همین زمینه تصریح کرد: توافق هسته ای ایران با کشورهای ۱+۵ و رفع تحریم های ظالمانه علیه آن نمونه از دستاوردهای محور مقاومت در منطقه است.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان همچنین با اشاره به پیشروی های گسترده هفته های اخیر ارتش سوریه در مناطق مختلف این کشور، اظهار داشت: پیروزی های بزرگ سوریه علیه تکفیریها در مناطق مختلف نیز نمونه ای از دستاوردهای محور مقاومت است.

شیخ نعیم قاسم همچنین آزادسازی شهر الرمادی واقع در استان الانبار عراق را نمونه ای دیگر از دستاوردهای محور مقاومت در منطقه نامید.

وی همچنین اظهار داشت، قدرت بازدارنده حزب الله در لبنان، درخشش انتفاضه در فلسطین و پایداری افسانه ای مردم یمن در قبال تجاوز سعودی ها از دیگر نمونه هایی است که می توان از آنها به عنوان دستاوردهای محور مقاومت در منطقه یاد کرد.

کد N1113935

وبگردی