آفتاب

کشف ۷۷۸ کیلوگرم مواد افیونی در درگیری مسلحانه پلیس سیستان و بلوچستان

کشف ۷۷۸ کیلوگرم مواد افیونی در درگیری مسلحانه پلیس سیستان و بلوچستان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان از کشف ۷۷۸ کیلو مواد افیونی در دو درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا)، منطقه سیستان و بلوچستان، سرهنگ " احمد اسکینی" در بیان جزئیات این خبر گفت: ماموران انتظامی در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه یک باند بزرگ از قاچاقچیان مسلح با استفاده از دو دستگاه وانت تویوتا در منطقه " گروک" شهرستان مهرستان قصد جابه جایی یک محموله مواد مخدر را دارند بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، ماموران انتظامی شهرستان مهرستان و یگان های تکاوری، خودروهای تویوتا حامل مواد مخدر متعلق به این باند را شناسایی و آنها را به طور نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

اسکینی تصریح کرد: سوداگران مسلح به محض مشاهده ماموران با تیراندازی به سمت آنها قصد فرار از محل را داشتند که در این درگیری مسلحانه، قاچاقچیان با تنگ شدن عرصه بر خود با به جا گذاشتن خودروهای حامل موادمخدر از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی در خصوص مقدار مواد مخدر کشف شده از این دو خودرو تویوتا گفت: ماموران در بازرسی دقیق از خودروها، ۶۶۴ کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از اجرای یک عملیات موفق پلیسی دیگر در شهرستان زهک خبر داد و گفت: در این عملیات، ماموران انتظامی پس از شناسایی محل تردد قاچاقچیان مسلح که به صورت کوله باری اقدام به حمل مواد مخدر در ارتفاعات منطقه " زردآزهی" می کردند به منطقه اعزام و با آنها به صورت مسلحانه درگیر شدند.

وی با اشاره به درگیری مسلحانه ماموران با سوداگران مرگ افزود: قاچاقچیان با تنگ شدن عرصه بر خود با استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شده و ماموران در پاکسازی منطقه ، ۱۰۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک، ۱۲ کیلو و ۸۰۰ گرم هروئین و یک کیلو و ۱۷۰ گرم کراک را کشف کردند.

انتهای پیام

کد N1111583

وبگردی