آفتاب

پیام تبریک سازمان تبلیغات اسلامی به‌مناسبت میلاد امام حسن عسکری(ع)

پیام تبریک سازمان تبلیغات اسلامی به‌مناسبت میلاد امام حسن عسکری(ع)

سازمان تبلیغات اسلامی با صدور پیامی عید میلاد حضرت امام حسن عسکری(ع) را به عموم مسلمین تبریک گفت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این پیام آمده است:

«نام نامیش چنان با روح و جسم شیعه آمیخته که به هیچ وجه گسستنی نیست و حاصل این پیوند چیزی نیست جز فروزان‌تر شدن آتش عشق ولایت او که به مثابه‌ میراثی پرارج در سینه‌هایمان جاوید شده ‌است. دل‌های دوستداران او جایی است که وسعت صد افلاک در برابرش بهایی ندارد، دل‌های ما جایی است که قرن‌های دیرینه میزبان وجودی بزرگوار و باعظمت است؛ وجودی که تا بوده، سرچشمه‌ پاک مهر و لطف و عطوفت بوده است.

محل حضورش مَهبط فرشتگان عالم قدس است و خاک پای او توتیای چشم‌شان و چه مفاخره‌ای عظیم در میانشان برای این اقبال بلند برپاست. خشنودی او چشمه‌ خورشید رضای الهی است همان‌گونه که کرمش منبع لایزال جوشش فیض و کرامت است. در ازدحام حجاب‌ها و تیرگی‌ها تنها نور است که قدرت هدایت دارد و معرفت اهل‌بیت روح و جان بی‌تاب هر شیعه‌ آزاده را سرشار از معارف نورانی می‌کند. انوار جهان‌تاب معرفتشان انسانی را که از سراپرده‌ عالم قدس بر این منزل طبیعت هبوط یافته، می‌گیرد تا حجاب‌ها را از دیدگانش بزداید و در پرتوش شاهراه سعادت را از بیراهه‌های ظلمت به وی بازشناساند. او حسن است و دریای کرامت و حسنش لایتناهی است و نور وجودش بحر بی‌کران سخاوت و محبت است.

سازمان تبلیغات اسلامی، فرا رسیدن سالروز میلاد باسعادت یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت، امام حسن عسکری را به ملت مسلمان ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و از پیشگاه خداوند تعجیل در ظهور فرزند عدالت‌گسترش را مسئلت می‌کند.»

انتهای پیام

کد N1111544

وبگردی