آفتاب

فروش ویژه گوشی Sony Z5 Premium با گارانتی معتبر 12 ماهه سریر

فروش ویژه گوشی Sony Z5 Premium با گارانتی معتبر 12 ماهه سریر

فروشگاه اینترنتی نگین خاورمیانه با بالاترین میزان فروش گوشی ها و لوازم جانبی سونی در سطح کشور با همکاری شرکت سریر سرویس اقدام به فروش گوشی Sony Z5 Premium، اولین اسمارت فون با تصویر 4K در جهان با 12 ماه گارانتی و بهترین قیمت با تعداد و مدت محدود، کرده است.

فروشگاه اینترنتی نگین خاورمیانه با بالاترین میزان فروش گوشی ها و لوازم جانبی سونی در سطح کشور با همکاری شرکت سریر سرویس اقدام به فروش گوشی Sony Z5 Premium، اولین اسمارت فون با تصویر 4K در جهان  با 12 ماه گارانتی و بهترین قیمت با تعداد و مدت محدود، کرده است.



همانطور که در دنیای دیجیتال سیر می کنید، قطعا در جریان رونمایی کمپانی سونی در نمایشگاه IFA 2015 از سه گوشی هوشمند Xperia Z5، Xperia Z5 Compact و Xperia Z5 Premium  قرار گرفته اید.
در این بین گوشی موبایلی که سروصدای زیادی به پا کرد، سونی Z5  پریمیوم بود.
ترکیب شیشه و فلز با طراحی واقعا شیک و بی نظیر که موقع در دست گرفتن و کار با آن، احساس واقعی یک گوشی لوکس را به شما القا می کند و از همه مهمتر رنگبندی Z5 Premium است که بازار اسمارت فون ها را به چالش کشیده است؛ رنگ مشکی که هیچ وقت قدیمی و یکنواخت نمی شود، در نسخه طلایی شاهد نمایی براق و در نسخه کروم شاهد دنیایی از انعکاسهای زیبا خواهیم بود. می توان اذعان داشت که نظیر آن را تا به حال ندیده ایم.



سونی برای اولین بار از حسگر اثر انگشت، با تغییر نمای همیشگی دکمه پاور، استفاده کرده است. دقت و سرعت اسکن اثر انگشت، ستودنی است.
یکی از برترین خصوصیاتی که دراین گوشی با آن روبرو هستیم صفحه نمایش با کیفیت 4K است که تا به حال نظیر آن در هیچ گوشی هوشمندی دیده نشده است. طیف گسترده ای از رنگ ها تصویری واضح، شفاف و طبیعی را در پی دارد.
وجود دوربین 23 مگاپیکسلی و ثبت ویدیو UHD در 30 فریم بر ثانیه یعنی تمام انتظارات و آرزوها را به حقیقت تبدیل کرده است.
به دلیل استفاده از خمیر سیلیکونی برخلاف نسل های قبلی خود، هنگام فیلم برداری، اصلا گوشی داغ نشده و تنها به طور ناچیزی گرم می شود.
ویژگی بارز دیگری که سونی در این گوشی به آن می بالد، باتری با ظرفیت 3430 میلی آمپر با توان بیش از 15 ساعت مکالمه و بیش از 26 روز در حالت Stand-by است.
در واقع این گوشی نمایانگر تکنولوژی ساخت حرفه ای در کنار طراحی بی عیب و نقص است و شاید شروع و تلنگری برای دیگر کمپانی ها در عرصه ی ساخت اسمارت فون ها باشد.



لینک خرید  Z5 Premiumبا گارانتی معتبر 12 ماهه سریر
لینک خرید سایر موبایل های سونی با گارانتی معتبر 12 ماهه سریر
لازم به ذکر است که فروشگاه اینترنتی نگین خاورمیانه، اولین فروشگاه در سطح کشور است که گوشی سونی Z5 Premium را با تخفیف استثنایی و یک سال گارانتی معتبر سریر عرضه می کند که در 7 استان ایران، دفاتر خدماتی فعال دارند.



کد N1110276

وبگردی