آفتاب

انتقاد نماینده سنقر از پرداخت نشدن خسارت کشاورزان به دلیل سرمازدگی

انتقاد نماینده سنقر از پرداخت نشدن خسارت کشاورزان به دلیل سرمازدگی

نماینده مردم سنقر در تذکری به رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی از پرداخت نشدن خسارت به کشاورزان، باغداران و روستائیان به دلیل سرمازدگی با وجود گذشت 9 ماه از زمان وقوع این واقعه طبیعی انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدابراهیم محبی در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی امروز به نوبخت معاون رئیس جمهور، گفت: حدود 9 ماه از واقعه طبیعی سرمازدگی به محصولات کشاورزی در شهرستان سنقر می‌گذرد که علیرغم مصوبه ستاد بحران هنوز خسارات کشاورزان، باغداران و روستائیان پرداخت نشده است. اتفاقی که باعث مهاجرت پنهان و اجباری مردم شهرستان شده است.

وی همچنین با قدردانی از نیروهای انتظامی، پاسداران و سربازان گمنام به دلیل اقتدار آفرینی مقابل شیطان بزرگ و حفظ مرزهای هوایی، دریایی و زمینی به دولت برای دیپلماسی موفق در برجام و قوای سه‌گانه و مردم تبریک گفت و از مقام معظم رهبری قدردانی کرد.

نماینده مردم سنقر همچنین با تأکید بر لزوم گازرسانی به برخی روستاهای حوزه انتخابیه‌اش در تذکری دیگر به وزیر آموزش و پرورش بر لزوم پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش، تأکید کرد و گفت: لازم است وزیر آموزش و پرورش نسبت به اجرای مصوبه مجلس در مورد نیروهای پیش دبستانی و حق‌التدریسی اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام

کد N1109922

وبگردی