آفتاب
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس:

شناخت دشمن لازمه برخورد با تهاجمات فرهنگی است

شناخت دشمن لازمه برخورد با تهاجمات فرهنگی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس گفت: دشمن‌شناسی لازمه برخورد با تهاجمات فرهنگی است که امروز از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کردستان، حجت الاسلام «علیرضا باباشاهی»، امروز(27 دی) در جلسه معاونت سازمان‌های قضایی و نظامی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان، اظهار کرد: دشمن‌شناسی لازمه برخورد با تهاجمات فرهنگی است که امروز از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به این‌که دشمنان ایران از هر طریقی برای ایجاد رخنه در فرهنگ ایرانی اسلامی اقدام می‌کنند، افزود: کسانی که در دام آن‌ها گرفتار می‌شوند از برنامه‌های پشت پرده آن‌ها ناآگاه هستند بنابراین آموزش و آگاه‌سازی همه اقشار در این‌باره ضروری است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس تصریح کرد: فراموش کردن پیشینه موفق تاریخی، بی‌توجهی به دین و عادی شدن منکرات در جامعه، تحریف خط انقلاب و تاریخ انقلاب از اهداف دشمنان ایران است که باید از طریق انجام اقدامات فرهنگی برای جلوگیری از آن‌ها کوشید.

وی مسئول دانستن مأموران انتظامی را در این زمینه به تنهایی نادرست دانست و گفت: دولت با داشتن عزم قوی می‌تواند در این زمینه فعالیت‌های تأثیرگذار انجام داده و مانع از بروز تهاجم فرهنگی شود.

باباشاهی عدم اعتقاد به اهمیت انجام اقدامات در این راستا را از علل کم‌رنگ شدن ارزش‌ها دانست و افزود: این مهم باید به طور جدی مورد توجه مسئولان این حوزه باشد.

وی خواستار تأکید بر رعایت مسائل دینی و به‌ویژه پوشش اسلامی در مراکز در اختیار دولت از جمله فرودگاه‌ها، مراکز دانشگاهی، مدارس و بیمارستان‌ها شد.

انتهای پیام

کد N1108640

وبگردی