آفتاب

عضو شورای اسلامی شهر تهران مطرح کرد: استفاده از الگوي بانک شهر برای توسعه حمل و نقل عمومي

عضو شورای اسلامی شهر تهران مطرح کرد: استفاده از الگوي بانک شهر برای توسعه حمل و نقل عمومي

نايب رئيس کميسيون حمل و نقل شوراي اسلامی شهر تهران با تقدیر از عملکرد بانک شهر در زمينه نوسازی ناوگان اتوبوسرانی تهران، بر لزوم استفاده از الگوي این بانک در توسعه حمل و نقل عمومي تاکید کرد.


به گزارش مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، اسماعیل دوستی با اشاره به فعالیت شهرداري و شوراي شهر در زمينه نوسازي ناوگان حمل و نقل عمومي و مترو، اظهار کرد: عملکرد بانک شهر در زمینه حمایت از کلانشهرها و پروژه‌های حمل و نقل عمومی، قابل تحسین است و می‌تواند به عنوان الگويي سازنده در بانک مرکزي مطرح و در ساير بانک‌ها نيز انجام شود.
وي با اشاره به کمبود بودجه‌های دولتی در تجهیز و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و مشکلات شهرداری‌ها در این زمینه تصریح کرد: در چنین شرایطی بانک شهر در ساخت خطوط 6 و 7مترو مشارکت جدی داشت و اين اقدام مي‌تواند به شهرداري کمک کند تا روند ساخت مترو سرعت يابد.
دوستی در ادامه با تاکید بر اهمیت لزوم مشارکت‌ بانک‌ها در این حوزه افزود: بانک‌ها مي‌توانند اين اقدام بانک شهر را الگو قرار دهند تا به این ترتیب بتوان در زمینه توسعه حمل و نقل عمومی بیشتر فعالیت کرد، چرا که در غير اين صورت نه فقط در تهران بلکه در آينده در تمام کلانشهرهای کشور مشکل حمل و نقل خواهيم داشت.
کد N1108458

وبگردی