آفتاب
از سوی نشر افق؛

کتاب‌های پل استر با قطع جدید روانه بازار شد

کتاب‌های پل استر با قطع جدید روانه بازار شد

نشر افق تعدادی از آثار پل استر نویسنده آمریکایی را با قطع جیبی و ظاهر جدید منتشر و راهی بازار نشر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نشر افق، نشر افق تعدادی از کتاب های مجموعه آثار پل استر نویسنده سرشناس آمریکایی را که پیش از این چاپ کرده بود، در قالب و شکل جدید، در قطع جیبی منتشر و راهی بازار نشر کرده است.

چهار کتاب «شب پیشگویی»، «سفر در اتاق تحریر»، «شهر شیشه‌ای» و «دیوانگی در بروکلین» از این نویسنده، به تازگی با ظاهری جدید منتشر شده اند و قرار است دیگر کتاب هایی که افق از استر به چاپ رسانده، با همین ظاهر و قالب منتشر شوند.

رمان «شب پیشگویی» به قصه های ارواح شبیه است با این تفاوت که در این کتاب خبری از ارواح نیست! استر در این داستان زندگی آدم هایی واقعی را روایت می کند که در عرصه های وهم انگیز پرسه می زنند.

پل استر در آثارش کنجکاوی خواننده را برمی انگیزد و ابعاد تازه ای به ادبیات و از آن مهم تر به برداشت ما از انسان اضافه می‌کند. رمان «سفر در اتاق تحریر» مخاطب را از بلندای دنیایی کلمات، بر زمین سخت می نشاند و دوباره به پرواز در می آورد.

این نویسنده در رمان «شهر شیشه ای» جست و جو برای حل معما را به کندوکاوی عمیق تر برای یافتن هویت واقعی انسان مدرن تبدیل می کند. او از امکانات داستان جنایی استفاده می کند تا به کشف‌های بزرگ تری از روان پیچیده انسان معاصر برسد.

در رمان «دیوانگی در بروکلین» هم همه دغدغه ها و دل مشغولی های پل استر با یکدیگر مرتبط می شوند. آدم های داستان سرنوشت خویش را می‌سازند و در آرمان شهری که در ذهن خود ساخته‌اند. به دلخواه شان زندگی می‌کنند. اما سوال این است که تا کی؟

نشر افق که کتاب‌های استر با ترجمه مترجمان مختلف در قالب مجموعه مرور آثار این نویسنده به چاپ رسانده، به زودی باقی دیگر کتاب های این مجموعه را هم با همین قطع و ظاهر منتشر خواهد کرد.

کد N1106586

وبگردی