آفتاب
استاندار فارس عنوان کرد:

برنامه‌ریزی ویژه برای استقبال از شهدا در شیراز

برنامه‌ریزی ویژه برای استقبال از شهدا در شیراز

استاندار فارس تاکید کرد که برای استقبال و تشییع شهدا در شیراز باید برنامه‌ای ویژه و باشکوه را دنبال کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، سیدمحمدعلی افشانی، عصر پنج‌شنبه 24 دیماه در جمع خبرنگاران گفت: هفته آینده در قالب جلسه شورای اداری، ضرورت برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر استقبال و تشییع شهدا در شیراز را دنبال خواهیم کرد.

وی با تصریح این‌که تمام مدیران اجرایی و فرمانداری شیراز موظف به انجام اقدامات لازم در خصوص مراسم شهدا هستند، گفت: پیش از این طی نامه‌ای از فرمانداران و بخشداران سراسر استان خواسته شده که در موضوع شهدا به شکل ویژه و مطلوب ورود کنند.

استاندار فارس با اشاره به حضورش در مراسم استقبال از شهدا در شهرستان نورآباد ممسنی، حضور مردم در آن مراسم را بسیار باشکوه و به‌یاد ماندنی عنوان کرد و گفت: شرکت در مراسم شهدا، اقدامی از سر وظیفه انسانی و اسلامی است نه به واسطه جایگاه مسئولیتی.

افشانی با تاکید بر این‌که قدردان تمام مردم خصوصا شهروندان نورآباد ممسنی بوده و هست، گفت: از ابتدا تا انتهای مراسم در میان مردم حضور داشتم و از ابراز محبت و برخورد بسیار دوستانه و مهربانانه مردم آن خطه از فارس، بهره‌مند شدم.

استاندار فارس به کسانی که ایجاد اختلاف و دامن زدن به مسائل را دنبال می‌کنند توصیه کرد که دیگر بهتر است اقدامات خود را تمام کنند و گفت: امروز جامعه ما بیش از هر چیز نیازمند راستگویی و صداقت است. ویژگی‌هایی که شهدا بهترین الگو در این زمینه‌ها هستند.

وی با بیان این‌که حتما شهدا هم راضی نیستند که از مراسم‌های آنان بهره‌برداری سیاسی شود، گفت: امروز بهتر است که با همدلی بیشتر در مسیر ارتقا وحدت در جامعه تلاش کنیم.

استاندار فارس تاکید کرد: متاسفانه همیشه افرادی هستند که فکر می‌کنند اگر واقعیت‌ها گفته شود، متضرر می‌شوند، اما همه باید بدانیم که مردم ما فهیم بوده و از مسائل و رخ‌دادها تحلیل و برداشت‌های دقیقی داشته و دارند.

انتهای پیام

کد N1105434

وبگردی