آفتاب

بهترین روش خانگی برای رفع دائمی موهای زاید، لیزر خانگی تریا

بهترین روش خانگی برای رفع دائمی موهای زاید، لیزر خانگی تریا

یکی از مشکلات و معضلات همیشگی خانم ها و بعضی از آقایان، رشد زیاد موهای بدن در نواحی مختلف است که باعث میشود فرد مجبور باشد به طور مرتب با روشهای موقتی آنها را از بین ببرد.

یکی از مشکلات و معضلات همیشگی خانم ها و بعضی از آقایان، رشد زیاد موهای بدن در نواحی مختلف است که باعث میشود فرد مجبور باشد به طور مرتب با روشهای موقتی آنها را از بین ببرد. تنوع محصولات تجاری از بین برنده موهای زائد در این زمینه خود گویای اهمیت آن در بین افراد جامعه است. بیشتر این محصولات و تبلیغات تجاری در زمینه حذف دائم موهای بدن تنها در حد یک ادعا می باشد و در عمل نمیتواند کمک زیادی به شما بکند ولی در این بین لیزر موهای زائد تنها روش تایید شده برای از بین بردن موهای زائد هستند که هزینه ی زیادی را هم به فرد تحمیل میکند.



برای رهایی از موهای زائدتان، نیازی نیست محصولاتی را بخرید که موثر نیستند، و تاثیر موقتی یا عمر کوتاهی دارند. محصولات تریابیوتی؛ امن و موثر هستند و نتایجی را حاصل میکنند که پیش از این هرگز در بازار ارائه نشده بود.




برای از بین بردن موهای زائد، لیزر موی تریا سریعترین، موثرترین و کم خطرترین راه میباشد چرا که كاربرد این ليزر براي رفع موهاي زائد محدوديت نداشته و در هر قسمت از بدن قابل انجام است. و  همچنین سرعت عمل بيشتر این لیزر نسبت به نسخه قدیمی تر آن، به شما کمک میکنند تا موهای زائد صورت و سطوح وسيع  بدن را از بین ببرید.

تریا توسط همان دانشمندانی اختراع شده که اولین لیزر کلینیکی حرفه ای را اختراع نموده اند. هیچوقت هیچکس فکرش را نمیکرد که با پیشرفت تکنولوژی بتوان یک دستگاه کلینیکی چندصد هزار دلاری را تبدیل به دستگاهی کوچک کرد که افراد بتوانند در منزل از آن استفاده کنند. طراحی این دستگاه یک پیشرفت بزرگ در تکنولوژی است.



چرا تریا؟




لیزر تریا تنها لیزر خانگی موهای زائد موجود در بازار است، نتایج دائمی دارد، و میتوانید به سادگی در منزل خود از آن استفاده کنید.

نوآوری و خلاقیت بینهایت زیادی در پس این محصول نهفته است. تکنولوژی فوق العاده تریا با ظاهر زیبا و ساده آن آمیخته است.

دیگر مزیت تکنولوژی لیزر این است که بهتر از تکنولوژی های نوری عمل میکند و درماتولوژیست ها سالهاست که از این مساله آگاه هستند.
از نقاط قوت فوق العاده این دستگاه، دقت و تمرکز بسیار بسیار بالای اشعه آن میباشد. تمام انرژی این اشعه لیزر کاملا توسط ملانین(رنگدانه) های موجود در فولیکول ریشه مو جذب میشود.

اشعه لیزر تریا فولیکول های ریشه مو را بصورت دائمی از بین میبرد. بدون اینکه کوچکترین آسیبی به پوست اطراف مو وارد گردد.

از طرفی دیگر، برای اکثر افراد استفاده از لیزرهای کلینیکی مقرون به صرفه نیست. همچنین  لیزر کردن در کلینیک، راحت و شخصی و محرمانه نمیباشد.


تریا این مشکلات را برطرف کرده است!!


همه کاری که باید انجام دهید این است که دکمه خاموش/روشن تریا را فشار داده، قفل دستگاه را با استفاده از سنسور پوست بازکرده، و سر دستگاه را روی پوست قرار دهید تا اشعه لیزر ساطع شود. ولی شما اشعه لیزر را مشاهده نخواهید کرد، زیرا اشعه فقط رنگدانه های فولیکول های ریشه مو را هدف قرار میدهند. دستگاه لیزر خانگی تریا در کوتاه ترین زمان و بدون صرف هیچ هزینه ایی، موهای زائد شما را از بین میبرد.



بعد از پایان دوره استفاده از تریا، هرگز نیازی نیست که موهای خود را شیو یا وکس کنید. این دستگاه بسیار ساده، امن، و موثر است.



نتایج تریا 4x دائمی است و این مهمترین دستاورد تریا میباشد.



آیا استفاده از لیزر خانگی تریا 4x  امن است؟


این ليزر بدون ايجاد هرگونه آسيب به بافت پوست بوده، کاملا امن و مورد تایید سازمان FDA امریکا میباشد.  


"زاکیا راهمن"

درماتولوژیست، دارای بورد تخصصی پوست، استادیار امراض پوستی در دانشگاه استنفورد



"از بین بردن موهای زائد توسط لیزر، روشی موثر برای درمان موهای ناخواسته است که سابق بر این تنها در مطب پزشکان متخصص امکان‌پذیر بود. لیزر تریا تنها لیزر خانگی از بین برنده دائمی موهای زائد است که مورد تایید سازمان FDA قرار گرفته است. این دستگاه مکمل و یا جایگزین فوق العاده ای برای درمان موهای زائد با لیزرهای کلینیکی است. دوست داشتنی ترین نکته این دستگاه، به نظر من سنسور پوست آن است که با بررسی رنگ پوست کاربر، مقدمات استفاده امن این دستگاه را فراهم می‌کند."


چه کسانی میتوانند از لیزر خانگی موهای زائد تریا استفاده کنند؟


این لیزر قابل استفاده برای بانوان و آقایان بالای 18 سال می باشد.



تکنولوژی لیزر تریا 4x:



دکتر Carolyn Jacob، رئیس مرکز جراحی زیبایی و پوست و موی شیکاگو، لیزر تریا 4x را توصیه میکند.

وی میگوید: "از فواید استفاده از لیزر تریا این است که میتوانید درمان لیزر را خودتان انجام دهید و از موهای زائد خود بصورت دائمی رهایی یابید. با استفاده از تریا حتی از دانه های سیاه رنگ ریشه مو که در زیر پوست دیده میشوند هم اثری نخواهد بود. همچنین پوستتان بسیار نرم و لطیف میشود. در مرکز لیزر ما دستگاه های بسیار متنوعی وجود دارند و قوی ترین تکنولوژی برای حذف دائم موهای زائد، تکنولوژی لیزر دایود است که در لیزر خانگی تریا 4x به کار رفته است."



تکنولوژی لیزر دایود از کارامد ترین منابع نوری در بین لیزرهای حذف موهای زائد، با طول موج ۸۱۰ نانومتر، طول موج بلندتری نسبت به لیزر روبی با طول موج ۶۹۴ نانومتر و لیزر الکساندرایت با طول موج ۷۵۵ نانومتر تحویل می دهد.


این طول موج بلندتر لیزر دایود این قابلیت را ایجاد می کند تا نور بصورت عمیق تری نفوذ کرده و بدون ایجاد آسیب های اپیدرمی، به فولیکول مو نفوذ می کند.


این قابلیت به لیزر دایود این توانایی را می دهد که با ریسک پس از درمان کمتری نسبت به لیزرهای روبی و الکساندرایت، برای پوست های تیره تر مورد استفاده قرار گیرد.


تکنولوژی دایود به علت سرعت شات بالا برای استفاده در مساحت های بزرگ بسیار مناسب بوده و بر خلاف آی پی ال نیاز به تعویض قطعه دستگاه وجود ندارد. همچنین برای تیپهای مختلف پوستی بوده و کلیه موهای زائد صرفنظر از اینکه نازک یا ضخیم باشند موثر است.


از طرفی آی پی ال که از زیرمجموعه لیزرها نمیباشد، نور متمرکز شده است که به جای تخریب انحصاری فولیکول مو، بافت های اطراف آن را نیز تحت تاثیر قرار میدهد وپوست نواحی اطراف را دچار اسیب کرده و نتایج موقت در پی دارد.



لیزر موهای زاید تریا چگونه کار میکند؟


گيرنده اصلي نور ليزر از بين برنده موهاي زائد، فولیکول های رنگدانه مو هستند، بنابراين موهايي كه در مرحله آناژن يا رشد قرار دارند و رنگدانه كافي دارند، نور ليزر را جذب نموده و قسمت سازنده مو دچار اختلال شده و طی 6 باز استفاده از لیزر به صورت دائمی از بين مي روند.



این دستگاه با عملکردی کاملا مشابه با دستگاه های لیزر مورد استفاده در کلینیک ها ، با همان طول موج و انرژی کار میکند. لیزرموهای زاید تریا روی فولیکول های مولد رویش مو تاثیر گذاشته و برای شما نتایج دایمی به ارمغان میاورد.

لیزر تریا Tria 4X فولیکول های مولد مو را که در زیر پوست هستند غیرفعال میکند. این دستگاه با تابش لیزر، رنگدانه های تیره درون مو را گرم کرده و فولیکول های مولد مو را به صورت دایمی از بین میبرد.


به منظور اثربخشی بیشتر لازم است لیزر بر روی تمام فولیکول ها در طی دوره رشد آنها بکار گرفته شود. از آنجاییکه رشد مو به صورت دوره ای میباشد، برای توقف دایمی آن چند جلسه درمان ضروری است.


برای گرفتن بهترین نتیجه، هر دو هفته یکبار به مدت ۳ ماه و یا تا زمان رضایت کامل درمان را ادامه دهید.


مکانیسم اثر لیزر خانگی موهای زائد تریا 4X، نابود ساختن رنگدانه یا ملانین موجود در ریشه مو بوده و با ساطع نمودن اشعه خود به سوی ملانین موجود در ریشه مو، رنگدانه های آن را از بین میبرد.



لیزر موهای زائد تریا 4x


برخلاف تراشیدن مو یا استفاده از موم یا دستگاههای IPL که نتایج موقتی میدهند، لیزر تریا 4x با عملکردی کاملا مشابه با دستگاه های لیزر مورد استفاده در کلینیک ها، با همان طول موج لیزرهای کلینیکی عمل کرده، کل فولیکولهای ریشه مو را از بین می برد و پس از یک دوره استفاده از این دستگاه از بین رفتن دائمی موهای زائد را را تجربه خواهید کرد.


تاریخچه شرکت تریابیوتی:




تریایبوتی، در سال ۲۰۰۳ توسط مخترعان لیزر لایت شیردر کالیفرنیای امریکا، با هدف ساخت لیزرهای خانگی کاملا مشابه دستگاه های کلینیکی جهت استفاده شخصی بدون نیاز به پزشک یا نیروی متخصص، بنا نهاده شده و انقلاب بزرگی را در صنعت دستگاه های خانگی پدید آورد، و از ابتدای فعالیت خود تا کنون در صنعت زیبایی و مراقبت های پوستی رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

این شرکت ابتدا با اختراع اولین و تنها دستگاه خانگی ازبین برنده موهای زائد با تکنولوژی لیزر دایود در بازار فعالیت خود را شروع نموده، سپس در سال ۲۰۱۰ دستگاه بلولایت رفع جوش و از بین برنده لک پوستی، و پس از آن در سال ۲۰۱۲، لیزر خانگی فرکشنال جهت جوانسازی و از بین بردن چروک پوستی را وارد بازار نمود.



تمام دستگاه های این شرکت دارای تاییدیه اف دی ای میباشد و از آغاز تا کنون جوایز بسیاری را در امریکا، اروپا، و کانادا از آن خود نموده اند




کد N1101818

وبگردی