آفتاب

شمسایی: برای خداحافظی از فوتسال با پزشک‌هایم مشورت می‌کنم

شمسایی: برای خداحافظی از فوتسال با پزشک‌هایم مشورت می‌کنم

آقای گل فوتسال جهان که دیروز تیمش قهرمان لیگ برتر فوتسال ایران شده درباره این که آیا احتمال دارد بعد از خداحافظی از بازی فوتسال برای مربیگری به خارج از کشور برود، گفت: اگر می‌خواستم خارج بروم آن زمانی می‌رفتم که کشورهای مختلف برایم دعوتنامه فرستاده بودند.

وحید شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره احتمال خداحافظی‌اش از بازی، اظها‌ر کرد: وضعیت پایم مناسب نیست. با این که دیشب خیلی دیر وقت از مشهد برگشتیم در حال‌ حاضر در حال رفتن به فیزیوتراپی هستم تا ادامه درمان را انجام دهم. متاسفانه وضعیت مناسبی ندارم. فکر کنم دیگر این اتفاق رخ نمی‌دهد که بتوانم در یک سال هم آقای گل شوم، هم بهترین بازیکن آسیا و از طرفی تیمم هم قهرمان ایران و هم تیم سال آسیا شود. در نتیجه‌ به نظرم اگر بخواهم کناره‌گیری کنم خیلی موقعیت مناسبی است که در این سال با این همه افتخار خداحافظی کنم، اما باید شرایط را بررسی کنم و ببینم در آینده چه اتفاقی می افتد.

او در پاسخ به این سوال که آیا برای کناره‌گیری تصمیم قطعی نگرفته‌ای، گفت: راستش در حال‌ حاضر تصمیم گرفتن برایم سخت شده است، ولی این موضوع را با پزشک‌هایم در میان می‌گذارم تا آن چیزی که صلاح می‌دانند را انجام دهم.

سرمربی تاسیسات دریایی در پاسخ به این سوال که آیا قصد داری برای خداحافظی دوباره استخاره کنی، اظها‌ر کرد: نه. متاسفانه دیشب زیاد درگیر بودم و استخاره نکردم. بعد از قهرمانی به حرم امام رضا (ع) رفتم تا از آقا تشکر کنم چون شب قبل از بازی به حرم رفته بودم و از آقا امام رضا (ع) کمک خواسته بودم و این کمک را به ما داد. به همین علت وقت نشد استخاره کنم. قطعا در روزهای آینده استخاره می‌کنم.

شمسایی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد بعد از خداحافظی به عنوان سرمربی‌ای در تیمی خارج از ایران فعالیت کنی، گفت: اگر می‌خواستم خارج از ایران بروم آن موقع که همه کشورها مرا می‌خواستند از ایران می‌رفتم. برایم مهم است که بتوانم در کشور خودم قدم بردارم و این موضوع برایم ارزش بیشتری دارد.

او درباره قهرمانی تاسیسات دریایی در لیگ برتر نیز تصریح کرد: فکر می‌کنم خدا خیلی به ما توجه داشت، چرا که تا سه دقیقه و نیم مانده به پایان، ما بازی را باخته بودیم و سوم جدول بودیم و در 24 ثانیه آخر توانستیم گل پیروزی را بزنیم و قهرمان شویم. خوشحالم که در مشهد مقدس توانستیم قهرمانی را کسب کنیم. این موضوع باعث افتخار بنده است.

سرمربی تاسیسات دریایی در پایان خاطر‌ نشان کرد: لازم می‌دانم که از آقایان منوچهری، حلاجی، دهقانی تشکر کنم و تشکر ویژه‌ای از استاندار مشهد (رشیدیان) داشته باشم که دیروز (یکشنبه) امنیت مسابقه را خیلی خوب برقرار کرد و علاوه بر این از تمام بازیکنان و کادرفنی تاسیسات دریایی نیز متشکرم.

انتها‌ی‌ پیا‌م

کد N1100898

وبگردی